مکبران و حافظان نونهال قرآن کانون «امام صادق (ع)» تجلیل شدند

صادقی گفت: در آیینی از مکبران و حافظان نونهال قرآن کریم در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» تجلیل شد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مشارکت بچه های مسجد در برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی زمینه را برای آماده سازی آنان به عنوان یک فرد خلاق و توانمند برای جامعه فراهم می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: کانون های مساجد نیز به عنوان مرکزی برای پروش نیروهای انقلابی و مسجدی می تواند در شکوفایی استعدادها و سوق دادن آنها برای مدیریت جامعه نقش موثری داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه سپردن مسئولیت ها هر چند کوچک به نوجوانان و نونهالان مسجدی در پرورش مدیران آینده موثر است، عنوان کرد: چه بسا که مدیران امروز، کودکان و نوجوانان مسجدی روزگار گذشته بوده باشند.

 

صادقی با اشاره به اینکه در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» این مهم به خوبی در حال انجام است، تصریح کرد: از جمله این برنامه ها که با حضور نونهالان و نوجوانان مسجدی برگزار می شود، مکبری است که این مهم با استقبال بچه ها نیز مواجه است.

 

وی از اقدام این کانون در تشویق و ترغیب بچه های مسجد به سمت مشارکت در برنامه های مختلف خبر داد و گفت: تجلیل از مکبران که عمدتاً از نونهالان و نوجوانان کانون هستند از جمله این برنامه ها بوده که به همت بچه های مسجد انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» ادامه داد: در این برنامه از سه مکبر و یک حافظ قرآن کریم از بچه های مسجد تجلیل شده است.

 

صادقی در پایان ضرورت این گونه برنامه ها را یادآور شد که لازم است در جهت مشارکت بچه های مسجد و سهیم شدن آنها در امورات کانون و مسجد انجام شود.

کد خبر 1056979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha