فعالیت بیش از دو هزار گروه سرود در کانون های مساجد کشور

بیش از دو هزار گروه سرود در کانون های مساجد کشور، امسال با شعار«هوای تازه» برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسن قهرمانی، یکشنبه(26 اردیبهشت) در وبینار شورای رواق سرود فهما ۱۴۰۰ که با حضور مدعوینی از سمنان، فارس جنوب، منطقه آزاد بیله سوار، اصفهان و کرمان به میزبانی کرمان که محل دبیرخانه رواق سرود است؛ برگزار شد؛ مطالبی بیان کرد.

 

 

مدیردفتر هنری ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهار کرد: با آسیب شناسی دو ساله اخیر، اتفاقاتی در رواق سرود رقم زدیم و به شناسایی و ساماندهی درست فعالیت ها پرداختیم.

 

 

وی با بیان اینکه امسال انرژی مضاعفی برای سرود کانون های مساجد خواهیم گذاشت؛ افزود: گروه های سرود شناسایی و ثبت سامانه شدند و در برنامه امسال تولید، اجرا و رقابت را دنبال می کنیم.

 

 

سعید عنایتی، مسئول رواق سرود سامانه فهما با بیان اینکه این رواق امسال کار خود را با شعار «هوای تازه» برگرفته از فرمایشات امام خامنه ای درباره سرود، دنبال می کند؛ گفت: در این راستا 6 گام شناسایی اولیه، آموزش، تولید، اجرا، رسمیت بخشی، سامان دهی و در نهایت برگزاری جشنواره پیگیری می شود.

 

 

وی با اشاره به بیش از دو هزار گروه سرود در کانون های مساجد کشور اظهار کرد: چنین جامعه آماری در هیچ نهادی وجود ندارد و باید تلاش کرد گروه هایی که به حدی رسیدند، ساماندهی شوند.

 

 

عنایتی سیستم امتیازدهی معقول و توأم با عدالت را برای گروه های سرود حائز اهمیت دانست.

 

 

 

 

کد خبر 1056997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha