تلاش برای صرفه جویی ۱۰۰ مگاواتی برق در بخش مشترکان خانگی گلستان

نصیری گفت: در گذر از پیک مصرف برق در تابستان در تلاش هستیم ۱۰۰ مگاوات برق در بخش مشترکان خانگی گلستان صرفه جویی کنیم.

«علی اکبر نصیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: تنش آبی که در کشور وجود دارد باعث شده که در تامین برق با مشکل رو به رو شویم.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان ادامه  داد: سطح آب در نیروگاه های آبی کاهش یافته و به این دلیل نمی توانیم از ظرفیت نزدیک به چهار هزار مگاوات نیروگاه های آبی استفاده کنیم.

 

نصیری یادآور شد: مشترکان خانگی را به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم کردیم و بهای برق در مشترکان کم مصرف رایگان است و در تلاش هستیم که مصرف کنندگان پرمصرف را به سمت کاهش میزان مصرف برق هدایت کنیم.

 

وی افزود: در تلاش هستیم که بتوانیم در بخش مشترکان خانگی نزدیک به 100 مگاوات در پیک مصرف برق در تابستان صرفه جویی داشته باشیم.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان با بیان اینکه همچنین هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی، بخش صنعت و خدمات برای گذر از پیک تابستان رقم خورده است، گفت: اگر در این بخش نیز صرفه جویی و الگوی مصرف برق اتفاق بیفتد امیدواریم تابستان را بدون قطعی برق در بخش مشترکان خانگی پشت سر بگذاریم.

 

نصیری ابراز داشت: خدمات بسیار زیاد و رایگان از طریق اپلیکیشن برق من ارائه می شود و می توانند مشترکان بهای قبوض خود را پرداخت کنند و همچنین از طریق اطلاع رسانی های انجام شده از طریق این اپلیکیشن از زمان خاموشی ها با خبر شوند.

 

کد خبر 1057020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha