انتخابات شورای شهر در خرم آباد به صورت مکانیزه برگزار می شود

طولابی با اشاره به اینکه حدود ۲۹۴ نفر داوطلب انتخابات شورای شهر در شهرستان خرم آباد هستند، گفت: زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم آباد فراهم شده است.

«جعفر طولابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در شهرستان خرم آباد 334 داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر شده اند.

 

فرماندار خرم آباد با بیان اینکه 37 نفر از داوطلبان ثبت نام شده بانوان هستند، افزود: 12 درصد ازداوطلبان شهرستان خرم آباد بانوان هستند.

 

وی  با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان در استان لرستتن 10 درصد افزایش داشته است، افزود: بعد از ثبت نام کار بررسی صلاحیت ها توسط هیئت های ارزیابی در شهرستان های استان لرستان انجام شده است.

 

طولابی ادامه داد: از میان افراد ثبت نام شده تنها 21 نفر عدم صلاحیت شده اند که در شهرهای دارای جمعیت بیش از 200 هزار نفر می توانند اعتراض خود را به هیئت مرکزی اعلام کنند.

 

وی بیان کرد:در حال حاضر حدود 294  داوطلب انتخابات برای شهرهای خرم آباد، زاغه، سپیدشت و بیرانشهرفعالیت خواهند کرد.

 

طولابی تصریح کرد: از این افراد، تعداد 57 نفر مربوط به  شهرهای سپیدشت، زاغه و بیرانشهر است و مابقی  داوطلب نمایندگی شورای شهر در خرم آباد هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: به حمد الله با پیگیری های انجام شده است با موافقت ستاد انتخابات وزارت کشور و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، در شهر خرم آباد انتخابات برای شورای شهر به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود.

 

طولابی اظهار کرد: با تلاش ها و پی گیری ها زیرساخت ها و مقدمات برگزاری انتخابات الکترونیک در شهرستان خرم آباد فراهم شده است.

کد خبر 1057069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha