حفظ کرامت سربازان از راهبردهای اصلی سپاه پاسداران است

سرور گفت: یکی از راهبردهای اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ کرامت سربازان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی سرور»، امروز (یکشنبه ۲۶ اردیبهشت) در دیدار با خانواده تعدادی سربازان متاهل «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» جهرم با تشریح ویژگی های دوران مقدس سربازی، با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت جایگاه سربازی و تکریم سربازان، این مهم را مورد تاکید قرار داد.

 

فرمانده «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» جهرم به راهبردهای سپاه اشاره کرد و افزود: یکی از راهبردهای اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ کرامت سربازان است.

 

وی بیان کرد: امروز سربازان از مقام، منزلت و جایگاه اجتماعی خاصی در نیروهای مسلح و به خصوص در سپاه برخوردارند و تاکید بر این است که محیط های سربازی باید محیطی سرشار از نشاط، شادابی، معنویت و صفا و صمیمیت باشد.


سرور با اشاره به برخی مشکلات سربازان عنوان کرد: رفع مشکلات و معضلات معیشتی سربازان به خصوص سربازان متاهل در حد توان بنای کار فرماندهان و مسئولان است.

 

وی با اشاره به اینکه سربازان متاهل با داشتن مشکلات فراوان، با پوشیدن لباس مقدس سربازی به نظام و اسلام خدمت می کنند، گفت: از تلاش و کوشش و صبر و تحمل این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

 

فرمانده «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» در این دیدارها ضمن شنیدن مشکلات سربازان متاهل با تقدیم هدیه از آنان قدردانی کرد.

کد خبر 1057071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha