لزوم بومی سازی اسناد، برنامه ها و سیاست های فرهنگی

آل هاشم بر لزوم بومی سازی اسناد، برنامه ها و سیاست های فرهنگی و تدوین سند برش استانی و عملیاتی کردن آن با دقّت و جدیت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در جلسه‌ راهبری شورای فرهنگ عمومی استان و شهرستان‌های آذربایجان شرقی در سال جاری ضمن تسلیت شهادت مظلومانه کودکان افغانستان و غزه اظهار داشت: امیدوارم که خداوند متعال لطف و یاری خود را شامل حال تمامی مسلمانان در سراسر عالم فرماید.  

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، حضور مردم در این انتخابات را حائز اهمیت دانست و گفت: امیدواریم انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری با مشارکت جدی مردم و انتخاب احسن به خوبی برگزار شود و در این راستا تمام دستگاه‌ها باید برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند.

وی، ایجاد و حفظ امید در بین مردم، رعایت اخلاق و پرهیز از تخریب رقیب و ایجاد خدشه در اصل نظام و تلاش برای رشد میزان حضور و مشارکت در انتخابات را از اهم مسائل در این برهه عنوان کرد.

حجت ‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در ادامه با اشاره بر لزوم تهیه آیین نامه داخلی برای شورای فرهنگ عمومی استان، ‌این اقدام را حرکتی مثبت برشمرد و تصریح کرد: هیچ شورایی بدون کمیسیون های تخصصی امکان فعالیت قابل قبول را ندارد و با فعال شدن کمیسیون ها و کارگروه‌هاست که شورا غنی می شود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی همچنین بر لزوم  بومی سازی اسناد، برنامه ها و سیاست های فرهنگی  و تدوین سند برش استانی و عملیاتی کردن آن با دقّت و جدیت تاکید کرد. 

کد خبر 1057096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha