دشمن به دنبال القای روح ناامیدی در فضای انتخاباتی کشور است

امیر سرتیپ نعمتی گفت: دشمن تلاش می‌کند روح ناامیدی و تفرقه را در فضای انتخاباتی کشور القا کند و در بحث ایجاد تفرقه از روز اول انقلاب تا به امروز موفق نبوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» امروز در مراسم تکریم و معارفه‌ فرماندهان سابق و جدید لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان، اظهار داشت: در طول دوران فعالیت ارتش (قبل و بعد انقلاب) در بهترین وضعیت ممکن قرار داریم و با افتخار می‌گوییم ناوگان فوق سنگینی در اختیار داریم که در طول تاریخ هیچ کس در اختیار نداشت.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ادامه  داد: در حال حاضر همه تانک ها، موشک ها، پهباد ها و سایر ابزارآلات نیروی زمینی آماده به کار هستند و همه‌ ابزار لازم برای رزم زمینی را در داخل کشور تولید می‌کنیم.

وی گفت: در طول این چند سال، هزاران مترمربع از ارتش را نوسازی کرده ایم و در بحث نیروی انسانی نیز حتی در این شرایط کرونایی طرح های لبیک و مصباح را برگزار کردیم.

سرتیپ نعمتی با اشاره به اهمیت لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان اظهار کرد: این لشکر وظیفه تامین امنیت قسمتی از مرزها را نیز برعهده دارد و سنگین ترین قرارگاه عملیاتی نیروی زمینی لشکر محسوب می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط انتخاباتی کشور افزود: در وضعیت فعلی کشور شاهد فضای انتخاباتی هستیم که نمونه بارز مردم سالاری دینی است که در طول سال های پرافتخار نظام در همه شرایط سخت این انتخابات در مدل های مختلف اجرا شده است.

وی افزود: هدف دشمن همیشه این بوده که با استفاده از مدل های مختلف و هرچه که در اختیار داشته پای کار بیاورد اما با رهبری امام خمینی و سپس رهبر معظم انقلاب و لبیک مردم به فرامین رهبر انقلاب، دشمن همواره ناکام مانده است.

وی تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند روح ناامیدی و تفرقه را در فضای انتخاباتی کشور القا کند و در بحث ایجاد تفرقه از روز اول انقلاب تا به امروز موفق نبوده ولی ما باید همواره دشمنی دشمن را بشناسیم.

کد خبر 1057930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha