غده سرطانی منطقه باید هر چه زودتر از بین برود

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه با بیان اینکه هدف رژیم صهیونیستی فتح تمام سرزمین های اسلامی است، گفت: طبق فرموده امام راحل اسرائیل یک غده سرطانی در منطقه است که باید از بین برود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین «محمدحسن زمانی» امروز(26 اردیبهشت) در مراسم تجمع روحانیون و دانشجویان خراسان جنوبی در محکومیت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، گفت: مبارزه با رژیم صهیونیستی بر هر مسلمانی در جهان و ایران لازم است.

 

وی با بیان اینکه نگاه امام خمینی(ره) به اسلام یک نگاه بین المللی بود، افزود: معنی ندارد که اسلام را در حد ایران حبس کنیم، اسلام باید به دنیا معرفی شود.

 

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه با تاکید بر اهمیت جهانی سازی اسلام لزوم فراگیری زبان عربی در این راستا در حوزه های علمیه، افزود: طلاب و حوزویان باید برای کار بین المللی تربیت شوند و به زبان عربی مسلط باشند.

 

حجت الاسلام زمانی با اشاره به اینکه اسلام یک دین جهانی است و اگر کسی معتقد به ولایت فقیه باشد باید در عمل وارد میدان شود و اسلام را آنقدر گسترش دهیم تا پرچم «لا اله الا الله» بر قلل زمین به اهتزار در آید، افزود: بیت المقدس قبله اول مسلمین است که غصب شده و باید پس گرفته شود.

 

وی با بیان اینکه امروز دفاع از مردم مظلوم فلسطین وظیفه شرعی هر مسلمانی است، گفت: مردم مظلوم فلسطین بیش از 70 سال است که تحت ظلم و ستم صهیونیست ها قرار دارند و تاکنون بیش از هفت میلیون از جمعیت این کشور آواره و یا شهید شدند.

 

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه با بیان اینکه هدف رژیم صهیونیستی فتح تمام سرزمین های اسلامی است، اظهارداشت: طبق فرموده امام راحل اسرائیل یک غده سرطانی در منطقه است که باید از بین برود.

 

حجت الاسلام زمانی با بیان اینکه کینه توزی صهیونیست ها و یهودیان با کشورهای اسلامی و مسلمانان کینه قدیمی است، گفت: چنانچه به صهیونیست ها مبارزه نشود، آنها مسلمانان را از پای در خواهند آورد.

 

وی با بیان اینکه حضرت علی (علیه السلام) فرمودند که باید با دشمن خارج از خانه جنگید، گفت: ایران اسلامی با کشورهایی که با ما دشمنی ندارند با محبت رفتار می کند، اما زمانی که کشوری علیه ما اقدام کند باید با او مبارزه کرد.

 

این مراسم با حضور جمعی از طلاب و روحانیون و آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در فضای آزاد مدرسه علمیه رضویه بیرجند برگزار شد.

 

در این مراسم طلاب و دانشجویان با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» انزجار و نفرت خود را از رژیم های ستمگر دنیا اعلام کردند.

 

در پایان ضمن به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و  پرچم آمریکا، بیانیه ای به زبان عربی در حمایت مردم مظلوم فلسطین صادر شد.

 

 

کد خبر 1057112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha