کنفرانس بین المللی رهیافت معنویت خداسو در مواجه با کرونا در قم برگزار می شود

کنفرانس بین المللی ۲ روزه رهیافت خدا سو در مواجه با کرونا در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، دبیر علمی کنفرانس بین المللی رهیافت معنویت خداسو در مواجه با کرونا با اشاره به برگزاری این کنفرانس در روز‌های ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت افزود: هدف از برگزاری این همایش جمع آوری اندیشه‌ها و تجربه‌های زیست مردم و فرهنگ‌های مختلف در مواجه با کرونا و ارائه بسته‌های کاربردی در ابعاد جسمی، روانی، اقتصادی و اجتماعی و بررسی، سامان دهی و تدوین راه‌های برون رفت علمی و درست از پیامد‌ها و آسیب‌های کرونا است.

 

حجت الاسلام آذربایجانی تعداد آثار رسیده به این کنفرانس بین المللی را ۱۲۰ چکیده مقاله عنوان کرد و گفت: تاکنون ۹۰ چکیده مرتبط با این کنفرانس تشخیص داده شده است که در ۲ روز برگزاری کنفرانس ۴۰ شخصیت داخلی و بین المللی از کشور‌های آمریکا، مالزی، انگلیس، اندونزی، استرالیا، هند سخنرانی خواهند داشت.

 

 

وی با اشاره به برگزاری این کنفرانس در ۳ پنل روان شناسی، فلسفه و کلام و جامعه شناسی ادامه داد : در این پنل‌ها اندیشمندان و صاحب نظران در ۱۷ محور روانی، اجتماعی و اعتقادی و کلامی سخنرانی خواهند کرد.

 

حجت الاسلام آذر بایجانی از همکاری ۷ دانشگاه و موسسه علمی و پژوهشی در برگزاری این کنفرانس علمی خبر داد و افزود: قرار است خروجی و دستاورد‌های علمی این کنفرانس علاوه بر چاپ در اختیار وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرد.

کد خبر 1057122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha