عدم استقبال بیماران خاص از واکسن کرونا در زاهدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه واکسن کرونای مورد نیاز بیماران خاص در زاهدان تامین شده است، گفت: استقبال بیماران خاص از واکسن کرونا در زاهدان کمرنگ است.

«سید مهدی هاشمی شهری» با بیان این مطلب که در 24 ساعت گذشته 218 نفر در سیستان و بلوچستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند به خبرنگار شبستان گفت: آمار مبتلایان به بیماری کرونا در سطح سیستان و بلوچستان به 34 هزار و 562 نفر رسید.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: با اضافه شدن 4 مورد فوتی جدید، آمار جانباختگان بر اثر بیماری کرونا به هزار و 298 نفر رسیده است.

 

هاشمی شهری با اشاره به اینکه کرونای جهش یافته قدرت سرایت بالایی دارد، یادآور شد: جوانان و بیماران خاص در هر رده سنی در خطر ابتلا به کرونای انگلیسی هستند.

 

وی با بیان اینکه استقبال بیماران خاص از واکسن کرونا در زاهدان کمرنگ است، افزود: از مجموع 2 هزار و 852 بیمار خاص در زاهدان، تنها 948 نفر مبادرت به تزریق واکسن کرونا کرده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هر گونه خرید و فروش واکسن کرونا را غیر قانونی اعلام کرد و یادآور شد: به زودی 5 مرکز در شهر زاهدان کار واکسیناسیون افراد را براساس شرایط سنی انجام می دهند.

کد خبر 1057125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha