اجرای اولین مرحله از پویش سفره ای به وسعت ایران در جیرفت 

حجت الاسلام محمدرضا شهدادی گفت: روز گذشته اولین مرحله از پویش سفره ای به وسعت ایران در سطح محله های شهر جیرفت اجرا شد.

حجت الاسلام «محمدرضا شهدادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: روز گذشته اولین مرحله از پویش سفره ای به وسعت ایران در سطح محله های شهر جیرفت اجرا شد.


مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت با بیان این مطلب که اقلام توزیع شده از محصولات غذایی سالم هستند، افزود: در این مرحله ۱۰۰ بسته معیشتی هر یک به ارزش تقریبی ۴۰۰ هزار تومان شامل اقلامی همچون برنج ایرانی، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و حبوبات در بین خانوارهای نیازمند ساکن محله های این شهر توزیع شد.


وی با اشاره به این که این پویش هم زمان با ماه مبارک رمضان آغاز شد، بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان با همکاری خادمیاران کمک های مومنانه خیرین و مردم جمع آوری شده و در نهایت با این کمک ها و نیز از طریق حمایت دفتر مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت بسته های معیشتی تهیه و توزیع شد.


حجت الاسلام شهدادی با بیان این مطلب که پویش سفره ای به وسعت ایران قرار بود طی ۲ مرحله یکبار نیمه ماه مبارک رمضان و یکبار نیز هم زمان با عید سعید فطر اجرا شود، ابراز کرد: این پویش تمدید شد تا دهه کرامت ادامه دارد بنابراین خیرین و مردم متدین می توانند برای دستگیری از مستمندان به این پویش بپیوندند.


مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت یادآور شد: دفتر مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت واقع در مجموعه سردار دلها جنب دفتر امام جمعه است و خادمین امام رضا (ع) در محل این دفتر مستقر شده و آماده دریافت کمک های مومنانه شما بزرگواران هستند.


وی اضافه کرد: علاوه بر مراجعه خیرین و مردم نیکوکار به این دفتر، افراد نیازمند نیز روزانه به ما مراجعه می کنند که مشخصات و آدرس آنها توسط خادمین ثبت می شود.


حجت الاسلام شهدادی اظهار کرد: یکی از اقدامات این دفتر برای کمک به نیازمندان واقعی شناسایی آنها است بنابراین مطابق آدرسی که افراد داده اند خادمیاران در محله ها حضور یافته تا با تحقیق و بررسی نیازمندان واقعی را شناسایی کنند.


مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت ادامه داد: برای شناسایی نیازمندان محلات و خدمت رسانی مطلوب به آنها، کانون محله ای خادمیاران رضوی در چهار محله سطح شهر جیرفت از جمله مسجد جامع، مسجد امام علی (ع) مسجد امام رضا (ع) و مسجد ولیعصر (عج) با حداقل ۱۰ نیروی خادمیار راه اندازی شده است.


وی بیان کرد: خیرین و مردم متدین می توانند علاوه بر کمک در تهیه بسته های معیشتی برای خانوارهای نیازمند، مبلغی از کمک های نقدی خود را به زیارت اولی ها اختصاص داده و در ثواب زیارت آنها شریک شوند.


حجت الاسلام شهدادی تاکید کرد: در سطح شهرستان جیرفت افراد زیادی ساکن هستند که به دلیل مشکلات مالی تاکنون به حرم مطهر رضوی مشرف نشده و آرزوی زیارت حضرت را دارند چه خوب است که ما در برآورده شدن آرزوی این همشهریان هر کدام با اندک مبلغی سهیم شویم.


مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت افزود: برای اعزام زیارت اولی ها فقط کافی است در هزینه رفت و برگشت آنها به مشهد مقدس سهیم شوید چرا که هزینه هتل و خوراک آنها با آستان قدس رضوی است بنابراین چنانچه مردم خیر و متدین شهرستان تمایل دارند در این امر خداپسندانه شرکت کنند می توانند به دفتر مرکزی خادمیاران رضوی مراجعه کنند.


وی یادآور شد: کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت قریب ۴۵۰ عضو دارد که از این تعداد قریب ۲۰۰ نفر توفیق خدمت در کشیک های حرم مطهر رضوی را دارند.


حجت الاسلام شهدادی در خاتمه ضمن تشکر از مردم و خیرین، عنوان کرد: ما برای یاری نیازمندان و محرومین همچنان چشم به راه یاری شما همشهریان خَیر و نیکوکار هستیم و امیدواریم با حمایت های شما بتوانیم به خانواده های بیشتری کمک کنیم،

کد خبر 1057131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha