دوم خرداد نتیجه بررسی صلاحیت‌‌ها به داوطلبان شوراهای روستا ابلاغ می‌شود

فرماندار شهرستان قرچک گفت: دوم خرداد نتیجه بررسی صلاحیت‌‌ها به داوطلبان شوراهای روستا ابلاغ می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: بخشداری مرکزی براساس برنامه زمان‌بندی انتخابات و پس از دریافت نظر هیأت نظارت بخش، دوم خردادماه نتیجه بررسی صلاحیت‌ها را به داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاها ابلاغ خواهد کرد.

وی افزود: داوطلبان رد صلاحیت شده در هیأت‌های اجرایی و نظارت بخش نیز از سوم تا ششم خرداد به مدت ۴ روز فرصت دارند شکایت خود را به هیأت نظارت شهرستان اعلام کنند.
خطیبی ادامه داد: ستاد انتخابات شهرستان در مدت باقی‌مانده، بررسی دقیق و رفع نقایص شعب ثبت نام و اخذ رأی شهری روستایی از جمله دو روستای محمودآباد و رضی‌آباد که برای اولین بار برگزاری انتخابات و رقابت کاندیداها برای ورود به شورای روستایی در آنها رقم می‌خورد را در دستور کار قرار دهد.
فرماندار قرچک با تاکید بر آرامش برای حفظ فضای انتخابات در شهرستان بیان کرد:  باید با هماهنگی‌ و اتخاذ تدابیر لازم و همچنین تعامل و همکاری تمامی ادارات تلاش کنیم انتخابات پیش‌رو در شأن مردم شهرستان و در فضایی امن و توأم با نشاط و آرامش و با مشارکت حداکثری برگزار شود.
وی در پایان گفت:‌باید با بهره‌مندی از عوامل اجرایی و ارائه آموزش‌های لازم، شرایط برای برگزاری انتخابات قانونی فراهم شود.

کد خبر 1057147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha