عملیات ترمیم جاده سه راه حسن‌آباد – چرمشهر با تکمیل آسفالت ریزی به اتمام رسید

فرماندار شهرستان ورامین گفت: عملیات ترمیم جاده سه راه حسن‌آباد – چرمشهر با تکمیل آسفالت ریزی به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین، در جریان بازدید از جاده مواصلاتی ورامین – چرمشهر گفت: جاده چرمشهر به عنوان یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی شهرستان ورامین به محور قم – گرمسار، از اهمیت ویژه‌ای در حوزه حمل و نقل جاده‌ای به ویژه خودروهای سنگینی که به استان‌های جنوبی و شرقی کشور تردد می‌کنند برخوردار است.


وی افزود: تردد روزانه بیش از 12 هزار دستگاه خودرو که اغلب آن‌ها را خودروهای سنگین تشکیل می‌دهد، باعث شده بود تا بخشی از محور از سه راهی حسن‌آباد تا محور قم- گرمسار از وضعیت نامناسبی برخوردار شود که این امر مشکلات بسیاری را برای خودروها و صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه به وجود آورده بود.


فرماندار ورامین اظهار داشت: در جریان افتتاح بزرگراه ورامین – قزوین موسوم به بزرگراه غدیر در هفتم اسفندماه سال گذشته، استاندار تهران به مردم شهرستان ورامین و صاحبان صنایع قول داد تا کمتر از یک 10 روز، عملیات اجرایی به‌سازی آسفالت محدوده 3 کیلومتری چرمشهر به سه راهی حسن‌آباد را با تعیین پیمانکار، آغاز کند.


کاغذلو تصریح کرد: با توجه به نوسانات قیمتی بازار، اجرای این طرح پیش از دستور استاندار تهران 7 بار تجدید مناقصه شده بود که پیمانکاری اجرای آن را تقبل نکرده بود.


وی اظهار داشت: پیمانکار پروژه پس از آزمایش تخصصی و تعیین نوع عملیات مورد نیاز در این پروژه، کار خود را آغاز و امروز(شنبه) طرح‌ به سازی این مسیر به طور کامل تکمیل شد.


فرماندار ورامین افزود: در این طرح دو لایه آسفالت و در برخی از مناطق برای شیب بندی مناسب، سه لایه آسفالت ریخته شد تا مسیری با کیفت و برخوردار از استانداردهای لازم، در اختیار مردم قرار گیرد.


وی تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده با اداره کل راهداری استان تهران، عملیات خط کشی و نصب علائم هشداردهنده در این محور از فردا آغاز می‌شود تا تردد در این مسیر، با ایمنی بیشتری همراه شود.


کاغذلو افزود: این مسیر از اهمیت ویژه‌ای در حمل و نقل جاده‌ای به ویژه پس از افتتاح آزادراه غدیر برخوردار است و تعریض آن در دستور کار مسوولان شهرستان ورامین قرار داد و تلاش می‌شود تا با اختصاص اعتبارات مورد نیاز، این امر محقق شود.

کد خبر 1057149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha