آموزش در دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران با پیوست فرهنگی همراه است

حیاتی با تاکید بر بحث درونی شدن ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در جوانان، گفت: آموزش در دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران با پیوست فرهنگی همراه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «امیر حیاتی» عصر امروز(26اردیبهشت) در مراسم مجازی اختتامیه جشنواره رویش اظهار کرد: نقش و اهمیت موضوعات فرهنگی بر هیچ کسی پوشیده نیست، نقش تحصیل در طرح جامع بیان شده، مقام معظم رهبری نیز نگاه ویژه ای به دانشگاهیان و دانشجویان دارد.

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران افزود: خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در راستای فعالیت‌های یکپارچه و همه‌جانبه دانشگاه که در حوزه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی فعالیت‌های موثری را انجام می‌دهد، جشنواره رویش سومین جشنواره‌ای است که برگزار شده همچنین جشنواره ملی ذوالفقار با محوریت سردار سلیمانی، جشنواره جهاد با محوریت مقابله با کرونا برگزار شده بود که به افزایش کیفیت مباحث آموزشی در این دانشگاه کمک می‌کند.

 

حیاتی تاکید کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران مدیریت فرهنگی را اولویت کاری خود قرار داده، افتخار ما این است که در جشنواره ملی ذوالفقار که در کرمان برگزار شد حضور حداکثری داشتیم، در جشنواره دیگری در سال گذشته مقام اول را کسب کردیم، در جشنواره‌های قرآنی همیشه جزو دانشگاه‌های برتر بودیم.

 

وی با تاکید بر بحث درونی شدن ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در جوانان، تصریح کرد: تلاشمان این است که دانشگاه ما علاوه بر آموزش رشته‌های تخصصی به فعالیت‌های فرهنگی نیز بپردازد تا در آینده شغلی جامعه و دانشجویان موثر باشد.

کد خبر 1057170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha