اجرای برنامه «بهار مهربانی» در شرقی‌ترین روستای مازندران

ولیپور از تزریق امید و نشاط مطالعاتی در مناطق کم برخوردار مازندران با اجرای برنامه بهار مهربانی در مدرسه شهدای روستای اوارد هزارجریب شهرستان گلوگاه خبر داد.

«آرزو ولیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ساری،  اظهار کرد: به مناسبت روز احسان و نیکوکاری با هدف کمک به دانش‌آموزان طرح برنامه بهار مهربانی آغاز و تا ۲۴ اردیبهشت امسال همزمان با عید سعید فطر ادامه داشت که مورد استقبال مردم و خیران قرار گرفت.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با اشاره به اینکه کتابخانه‌های عمومی مازندران در کنار فعالیت‌های فرهنگی به دنبال عدالت آموزشی در مناطق محروم است تا همه دانش آموزان از امکانات آموزشی بهره مند شوند، بیان کرد: براساس رسالت اجتماعی در این راه قدم بر میداریم تا گرهی از مشکلات باز شود.

 

وی تصریح کرد: در طرح بهار مهربانی برنامه هایی مانند قصه گویی، خاطره گویی، جمع خوانی، شعر و داستان برای کودکان و مسابقه کتابخوانی اجرا شده است.

 

ولیپور هدف از اجرای این طرح را  کمک به کودکان آسیب دیده، کاهش آسیب‌های اجتماعی، پرکردن اوقات فراغت کودکان در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی و توزیع اقلام فرهنگی چون کتاب، اسباب بازی و... عنوان کرد.

 

وی گفت: هدایایی که از روز احسان و نیکو کاری تا عید فطر از سراسر کتابخانه های عمومی استان جمع آوری شده بود بین دانش آموران نیازمند روستای اوارد شهرستان گلوگاه توزیع شد.

 

ولیپور از عضویت رایگان تمام دانش آموزان مدرسه شهدای روستای اوارد شهرستان گلوگاه در طرح بهار مهربانی خبر داد و افزود : در این طرح به دانش آموزان کمک می کنیم که دغدغه ای جز درس و مطالعه نداشته باشند.

 

وی کتابخانه های عمومی را پایگاهی برای همدلی و همدردی دانست و گفت: با اجرای برنامه های فرهنگی به دنبال تزریق امید و نشاط مطالعاتی در مناطق کم برخوردار استان هستیم.

 

کد خبر 1057181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha