پاپ خواستار پایان دادن به درگیری ها در فلسطین شد

پاپ فرانسیس رهبر واتیکان جهان به درگیری ها فلسطین و کشتار کودکان بی گناه در غزه واکنش نشان داد و خواستار پایان دادن به درگیری ها شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الخلیج»، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان در سخنرانی هفتگی خود در میدان «سن پترز» واتیکان با اشاره به درگیری ها در فلسطین، گفت: جان باختن شمار زیادی از مردم بی گناه طی روزهای اخیر در فلسطین، غیر قابل پذیرش است و از مسئولان این درگیری ها درخواست می کنم که به غرش سلاح ها پایان داده و مسیر صلح را در پیش گیرند.

 

وی افزود: در این درگیری ها شاهد جان باختن افراد بی شماری از جمله کودکان بوده ایم که این اقدام، وحشتناک و غیر قابل پذیرش است  و نشانه نابودی آینده به جای ساختن آن، است و من نمی دانم نفرت و کینه جویی به کجا خواهد انجامید؟

 

درگیری میان نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه،  پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌ آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

 

بنابر گزارش العالم، در طول 6 روز گذشته، صهیونیست‌ها تاکنون بیش از 181 فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان را به شهادت رسانده‌اند، رژیم صهیونیستی با توجه به این که نتوانسته مشکل سیاسی خودش را به سرانجام برساند در برخورد با فلسطینی ها بدون این که عواقب رفتارش را محاسبه کند وحشیانه به فلسطینی ها حمله می کند.

 

مقاومت فلسطین در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، همچنان به موشک باران سرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

 

در این درگیری ها، 181 فلسطینی شهید که 52 نفر آنان کودک و 31 نفر زن بودند و حدود یک هزار و 225 نفر زخمی شده اند.

کد خبر 1057258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha