ثبت‌نام دانش آموزان در تمامی دوره‌های تحصیلی «الکترونیکی» است

رحمتیبا بیان اینکه ثبت‌نام دانش آموزان در تمامی دوره‌های تحصیلی «الکترونیکی» است گفت: ثبت‌نام اولیه پایه اول ابتدایی از یکم خرداد به صورت حضوری انجام می شود.

«محمد رحمتی» با اشاره به فرا رسیدن زمان ثبت‌نام دانش آموزان در سال تحصیلی 1401-1400 به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، گفت: انجام ثبت‌نام به شیوه غیرحضوری و از طریق سامانه الکترونیکی http://pada.medu.ir   انجام می‌شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه دستورالعمل اجرایی ثبت‌نام دانش آموزان به‌منظور رفع دغدغه‌های والدین و تسهیل در ثبت‌نام دانش آموزان به مدارس ابلاغ شده است اظهارکرد: در صورت ضرورت ثبت‌نام به شیوه حضوری در مناطق کم برخوردار و فاقد زیرساخت‌های اینترنتی، از طریق سیستم نوبت‌‌دهی از ازدحام خانواده‌ها و دانش­ آموزان پیشگیری می‌شود.

 

وی ادامه داد: معرفی مدارس از نظر موقعیت جغرافیایی، جنسیت، دوره تحصیلی، نوع امکانات و همچنین تعیین پایگاه‌های سنجش به میزان موردنیاز از طریق ادارات آموزش ‌و پرورش استثنایی و اطلاع‌ رسانی از طریق شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی جهت اطلاع خانواده‌ها و دانش آموزان با هماهنگی ستاد ثبت‌نام انجام می‌شود.

 

رحمتی با بیان اینکه ثبت‌نام اولیه پایه اول ابتدایی از یکم خرداد به صورت حضوری انجام می شود اعلام کرد: بعد از مراجعه دانش‌آموزان به پایگاه‌‌های سنجش بدو ورود، ثبت نام قطعی می‌شود.

 

وی با اعلام اینکه ثبت‌نام تمامی دانش‌آموزان در پایه‌ها و مقاطع مختلف از درگاه pada.medu.ir انجام می‌شود تاکید کرد: در سایر پایه‌ها نیز بعد از برگزاری امتحانات نوبت دوم و اعلام نتایج نهایی در سیدا، ثبت‌نام میان پایه‌ها به صورت خودکار انجام می‌شود و دانش آموز در پایه بالاتر همان مدرسه ثبت نام می‌شوند و نیازی به مراجعه دانش آموز یا اولیای آنها به مدرسه نیست.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه ثبت نام خودکار میان پایه‌ها موقت است خاطرنشان ساخت: دانش آموز یا اولیا باید با مراجعه به درگاه پادا نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کرده و یا در صورت تمایل می‌تواند چهار مدرسه دیگر را نیز به عنوان گزینه ثبت‌نام انتخاب کند.

 

 

کد خبر 1057265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha