تفرقه میان مسلمانان زمينه را برای گسترش جنايات صهيونيست‌ها فراهم كرده است

امام جمعه مریوان گفت: تفرقه میان مسلمانان زمينه را برای گسترش جنايات صهيونيست‌ها فراهم كرده است و تا زمانی كه همه مسلمانان به اجماعی گسترده برای مقابله با توطئه‌های رژيم صهيونيستی دست پيدا نكنند اين جنايت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه مریوان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت بی‌دفاع فلسطین، اظهار کرد: ملت فلسطین و نهضت مقاومت امروز با اقتدار تمام در برابر رژیم اسرائیل ایستاده و به نوعی این رژیم زورگو را منزوی کرده است.


وی جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین را بزرگترین مشکل امروز دنیای اسلام عنوان کرد و گفت: سال‌ها است که قبله اول مسلمانان توسط این رژیم جعلی و ظالم تصرف شده و در کنار آن، مردم فلسطین هم مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند.


امام جمعه مریوان با محکومیت جنایات و حملات اسرائیل در روزهای اخیر، بیان کرد: همه باید در مقابل این رژیم سفاک متحد و یکدل شویم و از مردم مظلوم فلسطین با تمام توان حمایت کنیم.


شیرزادی سکوت کشورهای عربی و سران مرتجع آنان درباره جنایات رژیم صهیونیسم علیه مردم غزه را بزرگ‌ترین خیانت به مسلمانان دانست و افزود: کشتار مسلمانان روزه‌دار و بی‌دفاع فلسطینی در چند روز اخیر چهره ضدانسانی و ددمنشانه رژیم صهیونیسم و حامیان این رژیم فاسد را بیشتر برای جهانیان نمایان کرد.

 

به گفته وی، تفرقه میان مسلمانان زمينه را برای گسترش جنايات صهيونيست‌ها فراهم كرده است و تا زمانی كه همه مسلمانان به اجماعی گسترده برای مقابله با توطئه‌های رژيم صهيونيستی دست پيدا نكنند اين جنايت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: توهین به مقدسات از سوی دشمنان اسلام چیز تازه‌ای نیست دشمنان این دین الهی در طول تاریخ همواره برای ضربه زدن به دین اسلام تلاش کرده و در این میان توهین به مقدسات را با هدف جریحه دار کردند روح و روان مسلمانان مورد توجه قرار داده‌اند.

 

وی اذعان کرد: آنچه مشخص است خاموشی و نابودی اسرائیل نزدیک است و به امید خدا به زودی این رژیم خونریز کودک کوش از صفحه روزگار پاک خواهد شد.

کد خبر 1057267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha