بیش از ۹ هزار نفر از ایتام، دارای حامی شدند/ قریب ۴ هزار نفر یتیم همچنان چشم انتظار هستند

مدیرکل کمیته امداد با ارائه گزارشی از عملکرد طرح اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان گفت: بیش از سه هزار نفر یتیم در استان هنوز فاقد حامی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان؛ یحیی صادقی بابیان اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان در ماه مبارک رمضان به‌ویژه در شب‌های قدر اقدام به ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کردند، افزود: ۴۸۴۴ حامی نیکوکار جدید در ماه مبارک رمضان امسال حمایت ۹۳۵۴ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را عهده‌دار شدند.

 

 


وی ادامه داد: حامیان نیکوکار در ماه رمضان بیش از 61 میلیون تومان به‌صورت نقدی به ایتام تحت تکفل خود کمک کرده‌اند.

 


صادقی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 22 هزار و 229 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، افزود: ۳۸۲۵ نفر از این ایتام فاقد حامی، نیازمند حمایت حامیان و خیران نیکوکار هستند.

 

 


وی بیان کرد: خیران و حامیان نیکوکار می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت ایتام تحت حمایت کمیته امداد را بر عهده بگیرند و در این کار خداپسندانه شرکت کنند.

 

 


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان یادآور شد: مردم نیکوکار استان کرمان همچنان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد برای مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، از طریق سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز نسبت به ثبت‌نام جهت حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.
 

کد خبر 1057285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha