نقش اساتید در رشد علمی و معنوی دانشجویان از ابزارهای توسعه کشور است

نائینی گفت: نقش سازنده ای که اساتید در شکل گیری شخصت و آینده فرزندان این سرزمین به لحاظ علمی و معنوی دارند از ابزارهای مهم توسعه کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «سید ابوالحسن نائینی» در مراسم بزرگداشت مقام معلم که امروز (دوشنبه 27 اردیبهشت) به صورت مجازی برگزار شد، بیان کرد: یاد و خاطره شهید مطهری را گرامی می داریم که روز شهادت ایشان به نام روز معلم نامگذرای شده است و امیدواریم در این روزگار سخت و شیوع کرونا با تقویت زیرساخت های آموزشی و افزایش کیفیت آموزش، مسیر آموزش و پژوهش هموار و پویا شود.

 

 رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین ادامه داد: دانشگاه هیچگاه تعطیل نبوده و نیست و فعالیت های آموزشی به صورت مجازی، فعالیت آزمایشگاهی به صورت حضوری و فعالیت های پژوهشی در حال انجام است.

 

وی عنوان کرد: بزرگذاشت مقام معلم و تقدیر از اساتید فرصتی است تا از قشر فرهیخته که نقش بی بدیلی در توسعه و پیشرفت کشور داشتند قدرشناسی کنیم و نقش محوری اعضای هیئت علمی در رشد علمی جامعه قابل تأمل است.

 

نائینی اعلام کرد: نقش سازنده ای که اساتید در شکل گیری شخصت و آینده فرزندان این سرزمین به لحاظ علمی و معنوی دارند از ابزارهای مهم توسعه کشور است.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی از اولویت های مهم دانشگاه توسعه فعالیت های دانش بنیان و کارآفرینی است و امیدواریم در این زمینه اساتید نقش آفرین باشند و دانشجویان را به این سمت سوق دهند.

 

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در پایان با محکومیت حملات اخیر رژیم صهیونیستی به فلسطین یادآور شد: موضوع حملات وحشیانه و ناجوانمردانه اسرائیل به مردم فلسطین را محکوم می کنیم و امیدواریم با مقاومت مردم شجاع فلسطین و همدلی مسلمانان جهان زمینه آزادی قدس شریف فراهم شود.

 

کد خبر 1057295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha