جزییات ثبت نام الکترونيکي دانش آموزان در سال تحصیلی جدید / اول خرداد تا پایان مرداد

بیت اللهی، رجزییات ثبت نام الکترونيکي دانش آموزان در سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « ایرج بیت اللهی » در گفتگویی خبری عنوان کرد: با توجه به‌ دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان از اول خردادماه آغاز و تا پایان مرداد سال جاری انجام خواهد شد.


وی افزود: اولیای دانش آموزان به منظور ثبت نام می توانند با ورود به سامانه « سیدا » و درگاه « پادا » به نشانی www.pada.medu.ir  ثبت نام فرزندان خود را انجام دهند. 


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید بر اینکه اينکه اولیاء می توانند مدارک مورد نیاز ثبت نام دانش آموزان را در این سامانه بارگذاری کنند تصریح کرد: با توجه به این فرایند نیاز به حضور خانواده ها در مدارس نیست. 


این مسوول همچنین گفت: ثبت نام دانش آموزان در مدرسه محل تحصیل به صورت خودکار انجام می شود و ثبت نام دانش آموزانی که مدرسه و مقطع تحصیلی آنان تغییر می کند نیز از طریق سامانه "پادا " انجام خواهد شد.


به گفته وی؛ سامانه  درخواست خانواده ها را برای ثبت نام در مدرسه بررسی می کند و نتیجه را به آنها اعلام خواهد کرد. 


بیت اللهی خاطر نشان کرد: دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی بعد از اعلام نتایج امتحانات می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.


وی گفت: به منظور نظارت بر فرایند ثبت نام، سوالات و سایر موارد، ستاد ثبت نام مستقر در معاونت آموزش ابتدایی استان آماده پاسخگویی است.

 

 

کد خبر 1057319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha