بزرگان طوایف و عشایر، جوانان را برای حضور پرشور در انتخابات تشویق کنند

جهانگیری با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است گفت: ضرورت دارد بزرگان طوایف و عشایر، جوانان را نسبت به حضور پرشور در پای صندوق‌های رای تشویق کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» شب گذشته در نشست اعضای شورای تامین و بخشداران مرکزی و الوارگرمسیری با معتمدین و بزرگان طوایف و عشایر، با بیان اينکه مردم شهیدپرور اندیمشک همچون هشت سال دفاع مقدس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند اظهار کرد: مردم اندیمشک با همکاری معتمدین و بزرگان طوايف و عشایر در دوران کرونا نسبت به عدم برگزاری مراسمات عزا، همکاری بسیار خوبی با مسئولان شهرستان داشته‌اند.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه این شهرستان دروازه طلایی استان خوزستان است و مردم آن در دوران دفاع مقدس نقش بسیار مهمی را ايفا کرده‌اند افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته توسط اعضای شورای تامین، معتمدین، بزرگان و سران طوایف و عشایر تاکنون چندین پرونده قتل در شهرستان اندیمشک به صلح و سازش منجر شده است.

 

وی مردم را پشتوانه اصلی نظام و انقلاب اسلامی دانست و اذعان کرد: در جهت مایوس کردن دشمنان نظام جمهوری اسلامی باید در انتخابات پیش رو حضور پرشوری در پای صندوق‌های رای داشته باشیم.

 

جهانگیری با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است تصریح کرد: ضرورت دارد بزرگان طوایف و عشایر، جوانان را نسبت به حضور پرشور در پای صندوق‌های رای تشویق کنند.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از خانواده‌هایی که در دوران اوج کرونا مراسمات خاکسپاری اموات را در جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار نکرده‌اند ادامه داد: رسم غلط تیراندازی در مراسمات باید برچیده شود که این امر با همت و همدلی معتمدین و بزرگان طوایف و عشایر امکان‌پذیر است.

 

فرماندار اندیمشک تاکید کرد: همه ما به کمک بزرگان و سران طوایف باید دست در دست هم دهیم تا با وحدت، برادری و تعامل در جهت پیشرفت و آبادانی اندیمشک گام برداریم.

 

در ادامه این نشست، اعضای شورای تامین، بخشداران و تعدادی از معتمدین، بزرگان و سران طوایف و عشایر به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

 

کد خبر 1057334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha