بدهی ۱۰ میلیارد تومانی دستگاه های اداری به شهرداری خوسف

شهردار خوسف از بدهی ۱۰ میلیارد تومانی دستگاه های اداری به شهرداری خوسف خبر داد و گفت: دستگاه های اداری باید بدهی های خود را در راستای احقاق حقوق معوقه نیروهای شهرداری بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «هومر شکری» امروز (27 اردیبهشت) در شورای اداری شهرستان خوسف اظهار کرد: شهرداری نهادی عمومی، غیردولتی و خود گردان است اما شهرداری خوسف درآمد پایدار و ثابتی ندارد و از سال 97  معوقات زیادی به پرسنل خود دارد.

 

شهردار خوسف از وجود 40 نیرو در شهرداری خوسف خبر داد و گفت: این افراد چهار ماه حقوق معوق دارند، همچنین شهرداری بدهی های زیادی به بازار و پیمانکاران دارد.

 

شکری با بیان اینکه 10 میلیارد تومان از دستگاه های اداری شهرستان خوسف طلبکاریم، گفت: این مبلغ باید به دستگاه های استانی ابلاغ شود تا در قانون بودجه ردیف بگیرد.

 

وی با بیان اینکه اعتبارات شهرستان خوسف پاسخگوی خدمات مطلوب به شهروندان نیست، ادامه داد: دستگاه های اداری می توانند در راستای تهاتر بدهی های خود با شهرداری همکاری کنند.

 

شهردار خوسف تصریح کرد: فضای سبز خوسف از آب شور تغذیه می شود و در حال از بین رفتن است لذا نیازمند لوله کشی و برق رسانی است.

 

وی مطرح کرد: از دستگاه های دولتی انتظار داریم از محل بودجه های فرهنگی خود، اقدامات فرهنگی و فضاسازی را در راستای معرفی شهرستان انجام دهند تا شهر به حالت پویایی برگردد.

 

شکری در پایان از اجرای 39 پروژه توسط شهرداری خوسف خبر داد و گفت: دریاچه گواب، کارخانه شن شویی، نیروگاه خورشیدی، کارخانه آسفالت، پروژه گل نرگس، المان جدید، آبنمای موزیکال، بازارچه تجاری از جمله این پروژه ها است که در حال پیگیری است.

کد خبر 1057423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha