یک هزار و ۴۰۰ دوز واکسن کرونا در دهلران تزریق شد

فرماندار شهرستان دهلران گفت: تاکنون یک هزار و ۴۰۶ دوز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده است.

«مجید عسگری» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: در راستای سند ملی تدوین شده برای واکسیناسیون آحاد مردم و همچنین تامین واکسن خارجی در حوزه شهر دهلران برابر برنامه های  اعلامی اقدام به تجهیز و راه‌اندازی مرکز واکسناسیون شهرستان شده است.

 

وی افزود: همراهی خوبی در شهرستان در بحث واکسیناسیون عمومی شکل گرفته است و کارکنان بهداشت و درمان شهرستان در این زمینه پای کار هستند.

 

فرماندار دهلران به یک هزار و ۸۹۳ دوز واکسن اختصاص یافته به شهرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون یک هزار و ۴۰۶ دوز واکسن تزریق شده است.

 

عسگری یادآور شد:  ۷۴ درصد واکسن تحویلی در شهرستان تزریق شده است و طبق برنامه زمانبندی و با یک برنامه‌ریزی منسجم کار واکسناسیون در شهرستان در حال انجام است.

 

وی ضمن تقدیر از تلاش کادر درمان این شهرستانف خاطرنشان کرد: کادر درمان در یک سال گذشته زحمات و تلاش های فروانی متحمل شده به طوری که برخی از این عزیزان در راه خدمت به مردم شهید شدند.

 

فرماندار دهلران گفت: از مردم انتظار داریم که همانطوری که در طول زمان همه گیری کرونا تا به امروز همراهی خوبی داشتند همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار خود داشته باشند.

 

 

 

کد خبر 1057452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha