کتابخانه اسبوکلا ساری خردادماه امسال افتتاح می‌شود

ولیپور بر عزم جدی کتابخانه های عمومی مازندران در تکمیل پروژه‌های عمرانی و حرکت در مسیر عدالت فرهنگی در روستاها تاکید کرد و گفت: کتابخانه امام حسین(ع) اسبوکلا ساری خردادماه امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «آرزو ولیپور» امروز(۲۷ اردیبهشت‌ماه) به همراه معاون اداری مالی و  کارشناسان ستادی اداره کل در بازدید از پروژه کتابخانه اسبوکلا ساری بیان کرد: با همه توان و تلاش برای نشاندن لبخند رضایت بر لبان جامعه کتابخوان بویژه در روستاها به عنوان محور توسعه فرهنگی تلاش می‌کنیم.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران تصریح کرد: با همه مشکلات و تنگناهای مالی، طی سال‌های اخیر، سعی کردیم از نمی‌شودها عبور کنیم و سرانه ی فضای فیزیکی کتابخانه های استان را ارتقا ببخشیم.

 

وی ابراز امیدواری کرد با ورود خیرین و توجه بیشتر مسئولین برای اختصاص اعتبارات کافی، شاهد بهره‌برداری از این کتابخانه ها در آینده ای نزدیک باشیم و روستاهای بیشتری را به عدالت فرهنگی نزدیک تر کنیم.

 

ولیپور اهدای زمین به کتابخانه های عمومی توسط مردم را نشان دهنده توجه به اهمیت مساله کتابخوانی و همت آنها برای توسعه فرهنگ دانست.

 

وی از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی کتابخانه امام حسین(ع) اسبوکلا ساری خبر داد و گفت: این پروژه با مساخت ۲۶۰ مترمربع که توسط بسیج سازندگی در حال ساخت است تا پایان خردادماه امسال به بهره برداری می رسد.

کد خبر 1057458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha