۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه پویش مجازی« اعتماد بیدار» ارسال شد

جلالت از ارسال هزار و ۵۰۰ اثر به دبیرخانه پویش مجازی« اعتماد بیدار»در رشت خبرداد و گفت: بیش از ۲ میلیون بازدید از این پویش در فضای مجازی انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «شبنم جلالت» امروز(دوشنبه، 27 اردیبهشت) در آیین اختتامیه پویش «اعتماد بیدار» با محوریت ارتقای اعتماد اجتماعی با بیان اینکه این پویش فرهنگی از ابتدای بهمن سال ۹۹ به صورت کشوری در محورهای مختلف آغاز شد گفت: ارتقا اعتماد اجتماعی که تاثیر بسزایی در ارتقای تعالی فرهنگ و هنر و تعاملات جامعه دارد محور اجرایی گیلان در این پویش بود.

 

مدیر مجتمع دیجیتال فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و دبیر پویش اعتماد بیدار استان با بیان اینکه سایت اختصاصی پویش را در گیلان راه اندازی کرده و در تمام شبکه‌های مجازی و پلتفرم‌ها، صفحات اختصاصی ایجاد کردیم افزود: پویش‌های تولید محتوا ابزاری برای عمومی‌سازی تولید محتوای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای و تاثیرگذاری بر فرهنگ عمومی است که با برجسته کردن موضوعات و محورهای مدنظر خود در میان کاربران فضای مجازی این فرصت را فراهم می‌کنند که کاربران تولیدات فرهنگی خود را با رویکرد مسئله محور خلق کنند.

 

وی با بیان اینکه این پویش با هدف ارتقای اعتماد اجتماعی در دو بخش اعتماد نهادی و اعتماد بین فردی برگزار شد اظهارداشت: بیش از 2 میلیون بازدید از این پویش در فضای مجازی صورت گرفت و بیش از هزار و 500 اثر به دبیرخانه این پویش ارسال شد.

 

جلالت استقبال از این پویش را نشانه هم‌افزایی در حوزه فرهنگی دانست و تاکید کرد: در تلاشیم در اینگونه پویش‌ها با استفاده از ابزارهای فضای مجازی و زبان امروز تعاملات انسانی، حرکتی مثبت در راستای ارتقای اعتماد اجتماعی شکل گیرد.

کد خبر 1057470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha