گام دوم واکسیناسیون گروههای هدف به شکل مناسبی در حال انجام است

بحرینی با اشاره به واکسیناسیون گروه های هدف در مناطق زیر پوشش این دانشگاه، بیان کرد: در حال حاضر گام دوم واکسیناسیون گروه‌های هدف در این دانشگاه به شکل مناسبی در حال انجام است و با استقبال مناسب مردم همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سیدمحمدحسین بحرینی» امروز(۲۷ اردیبهشت) در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا در خراسان رضوی که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مدیران کشوری و استانی در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در پیک چهارم کرونا برنامه‌ریزی و مدیریت به گونه‌ای بود که در هیچ لحظه‌ای شاهد تراکم و شلوغی در بخش‌های اورژانس، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته نبودیم و خدمات‌رسانی به شکل مطلوبی به بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا انجام شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه گزارش‌ها و عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مشهد به طور مستمر به وزارت بهداشت ارسال و راهنمایی لازم نیز به طور مستقیم و غیرمستقیم دریافت و اجرا می‌شد، تصریح کرد: اجرای برنامه بستری موقت بیماران از جمله اقدامات مناسب و موثری بود که در راستای گسترش خدمات رسانی به بیماران و جلوگیری از ازدحام در مراکز درمانی به اجرا در آمد.

 

وی با اشاره به واکسیناسیون گروه های هدف در مناطق زیر پوشش این دانشگاه، بیان کرد: در حال حاضر گام دوم واکسیناسیون گروه‌های هدف در این دانشگاه به شکل مناسبی در حال انجام است و با استقبال مناسب مردم همراه بوده است.

 

بحرینی ضمن قدردانی از استاندار خراسان رضوی و سایر مدیران استانی در همکاری و هماهنگی موثر برای مهار پیک چهارم کرونا، خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت نقش تولیت آستان قدس رضوی، امام جمعه مشهد و علما و اساتید حوزه علمیه بسیار اثر گذار و سرنوشت ساز بود.

کد خبر 1057476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha