۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به مدیریت بحران اختصاص یافت

نجار گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ماده ۱۰ و ۱۲ به مدیریت بحران کشور در سال جاری اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اسماعیل نجار» امروز (دوشنبه ۲۷ اردیبهشت) در دیدار از پایگاه امداد هوایی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این اعتبار برای خرید بالگرد و تجهیزات امدادی پیش بینی شده است.

 

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران ادامه داد: همچنین یک هزار میلیارد اعتبار دیگر نیز از سازمان برنامه و بودجه کشور برای تامین تجهیزات امدادی درخواست شده است.

 

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران بابیان اینکه با اشاره به اینکه کشور ایران از نظر وقوع بلایای طبیعی حادثه خیز است، اظهار داشت: این موضوع سبب شده تا تامین امکانات و تجهیزات به ویژه در پایگاه‌های امداد هوایی در اولویت قرار گیرد.

 

نجار به پایگاه امداد هوایی چهارمحال و بختیاری نیز اشاره کرد و گفت: این پایگاه با توجه به موقعیت کوهستانی و سخت گذر استان از اولویت های مدیریت بحران کشور است.

 

بر اساس این گزارش در ادامه «ایرج کیانی» نیز در این برنامه اظهار داشت: تاکنون برای احداث پایگاه امداد هوایی استان ۵۴ میلیارد ریال از اعتبارات ملی و تملک دارایی های سرمایه ای هزینه شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: این پایگاه در زمینی به وسعت ۱۲ هکتار با یک هزار و ۸۰۰ مترمربع آشیانه بالگرد احداث شده است.

 

وی از پیشرفت ۸۰ درصدی این طرح خبر داد و گفت: برای تکمیل این پایگاه به سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

کد خبر 1057484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha