تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش مبتنی بر آرمان های بلند نظام اسلامی است

شفیعیان با تاکید بر اینکه تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش مبتنی بر آرمان های بلند نظام اسلامی است، گفت: سند چشم انداز در این حوزه ترسیم گر ایران توسعه یافته در جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه با هویتی اسلامی انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (دوشنبه ۲۷ اردیبهشت) در آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان ضمن گرامیداشت مقام معلم با بیان اینکه  معلمین در فرایند تعلیم و تربیت نقش ویژه ای دارند، گفت: معلمین نقش به سزایی در تربیت نیروی انسانی، رشد تربیتی و فکری افراد و همچنین توسعه و ترقی جوامع ایفا می کنند.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به وضعیت پیش آمده در امر مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، افزود: در شرایطی که مدارس تعطیل و فعالیت های درسی دانش آموزان به شیوه های مختلف در فضای مجازی در حال پیگیری است، عملکرد مدیریتی شهرستان در حوزه سلامت و مقابله با بیماری کرونا مطلوب ارزیابی می شود و در این زمینه پیشرفت های ارزشمندی نیز حاصل شده است.

 

وی ضمن قدردانی از جامعه فرهنگی در امر  آموزش های درسی دانش آموزان در فضای مجازی، عنوان کرد: معلمان علاوه بر تعلیم دلسوزانه تلاش می کنند تا نسلی را پرورش دهند که به معنای واقعی تحول خواه،تحول گرا و تحول ساز بوده و توسعه پایدار را در جامعه محقق سازند. 

 

 شفیعیان شبکه شاد را یک دستاورد ارزشمند ذکر کرد و یادآور شد:  باید قدر این پتانسیل بوجود آمده را دانست و در جهت ارتقای شاخص های آموزشی و تربیتی از آن استفاده مناسب کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش مبتنی بر آرمان های بلند نظام اسلامی است، تصریح کرد: سند چشم انداز در این حوزه ترسیم گر ایران توسعه یافته در جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه با هویتی اسلامی انقلابی، همراه با تعاملی سازنده و موثر در عرصه روابط بین المللی است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم به انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و ابراز داشت: معلمان در ایجاد شور و نشاط انتخابات به دلیل اینکه حلقه واسط بين نخبگان سياسي و بدنه جامعه هستند در سمت و سوي فضاي سياسی حاكم بر جامعه و نتايج انتخابات تاثير تعيين‌كننده‌ای دارند. 

 

در پایان این مراسم از معلمان، مدیرانريال معاونین و همیار معلمان نمونه شهرستان جهرم تجلیل به عمل آمد.

 

کد خبر 1057493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha