اجرای قانون تسری کارکنان سازمان زندان‌ها از اول سال

نوبخت گفت: منابع مالی اجرای قانون تسری به سازمان زندان ها ابلاغ شده و از این ماه اجرا می‌شود که پرداخت ها از اول فروردین ماه حساب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در پخش زنده اینستاگرامی در خصوص اجرای قانون تسری برای کارکنان سازمان زندان ها  تصریح کرد : قانون تسری را از تاریخ ۱/ ۱/ ۱۴۰۰در سازمان زندان ها اجرایی می کنیم طبق آخرین جلسه ای که غیرحضوری با رئیس سازمان زندان ها داشتیم و پیگیری های متعدد ، منابع مالی اجرای قانون تسری به سازمان زندان ها ابلاغ شده و این قانون از این ماه اجرا می شود که پرداخت ها از اول فروردین ماه حساب خواهد شد.

او افزود: برخی این نگرانی را دارند که با تغییر دولت این قانون اجرا نشود اما آنچه که در قانون است و در قانون بودجه هم آمده است باتغییر دولت تغییر نمی کند و اجرا می شود.

نوبخت بیان کرد: دومین گام رو به روجلو سازمان برنامه و بودجه، اجرای مرحله دوم اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که   احکام آن صادر شده  است.

او ادامه داد: همچنین پیش نویسی لایحه دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان آماده است که به زودی با مصوبه دولت به مجلس تقدیم می شود.

کد خبر 1057520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha