رشد ۴۸ درصدی نذورات مردمی گلستان برای بازسازی عتبات عالیات

معراجی از رشد ۴۸ درصدی نذورات مردمی در استان گلستان برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان، «صفر معراجی» عصر امروز (دوشنبه 27 اردیبهشت) در آیین انعقاد تفاهم همکاری  اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اظهار کرد: عشق و ارادت مردم به حضرات معصومین (علیهم السلام) گرانی، تورم و کرونا نمی شناسد.

 

رئیس سازمان بازسازی عتبات عالیات گلستان  متذکر شد: سال گذشته که بدترین سال اقتصادی را طی نیم قرن گذشته در ایران شاهد بودیم از جهت جمع آوری نذورات در بازسازی عتبات عالیات نسبت به سال 98 بالغ بر 48 درصد رشد داشتیم.

 

معراجی گفت: در دو ماه سال 1400 توانستیم به میزان  به 6 ماه نخست سال 99 نذورات مردمی را جمع آوری کنیم و این نشانه ارادت و عشق و ارادات به حضرات معصومین (علیهم السلام) است.

 

وی یادآور شد: فرصت  بازسازی عتبات عالیات و حرم های نورانی و توسعه این اماکن مقدس یک فرصت تاریخی و بی نظیر و تکرار نشدنی است.

 

رئیس سازمان بازسازی عتبات عالیات گلستان خاطرنشان کرد: امروز یک پیرزن می تواند در دور افتاده ترین روستا تنها با یک هزار تومان یک آجر برای عتبات عالیات و حرم امام حسین (علیه السلام) تهیه کند.

 

معراجی تاکید کرد: یک هزار نفر به عنوان رابط در سطح شهر و روستاهای استان گلستان نسبت به جمع آوری نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات اقدام می کنند.

کد خبر 1057545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha