مصرف برق در ایلام از حد مجاز گذشت

سخنگوی شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: مصرف برق در ایلام از حد مجاز گذشته و اگر این روند ادامه پیدا کند در لیست مدیریت اضطراری دیسپاچینگ ملی قرار خواهیم گرفت.

«محمد محمدیان‌شمالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اعلام این خبر، اظهار کرد: مصرف برق در استان از حد مجاز عبور کرده و قطعا اگر شرایط به همین صورت باشد دیسپاچینگ ملی ایلام را جز استان‌هایی قرار خواهد داد که قطعا خاموشی و مدیریت اضطراری بار در آن اعمال خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته مصرف برق برای اولین بار در اواسط تیرماه از سقف مجاز رد شد، افزود: این بیانگر مصرف بالای برق در استان است.

 

وی گفت: بر این اساس از سهمیه‌ی مشخص شده توانیر برای استان عبور کرده‌ایم که یکی از علل اصلی مصرف ادارات است که نسبت به سال گذشته خیلی افزایش یافته است در حالی که باید بر اساس دستورالعمل مصرف Hنها به ۵۰ درصد سال گذشته برسد که قطعا با ادارات متخلف برخورد خواهد شد.

 

سخنگوی شرکت توزیع برق استان ایلام با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعهT گفت: هر کولر گازی که به مدار می آید و در دمای آسایش قرار نمی گیرد به اندازه ۲۰ دستگاه تنفس مصنوعی برق مصرف می کند.

 

محمدیان‌شمالی خاطرنشان کرد: از مردم عزیز خواهشمندیم با استفاده از دمای ۲۶ درجه به عنوان دمای آسایش برای کولر گازی، استفاده از دور کند کولر آبی و مدیریت مصرف در حوزه روشنایی و خاموش کردن لامپ های اضافی خدمتگزاران خود را در شرکت توزیع برق برای فرمایند.

کد خبر 1057606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha