کلاس های کمک درسی در کانون شهید رضوانفر اهواز برگزار می شود

شهاوی گفت: با توجه به آغاز فصل امتحانات دانش آموزان، کانون شهید رضوانفر اهواز در نظر دارد همانند سال های گذشته کلاس های تقویت تحصیلی و کمک درسی برگزار کند.

«محمد شهاوی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل امتحانات دانش آموزان، کانون شهید رضوانفر در نظر دارد همانند سال های گذشته کلاس های تقویت تحصیلی و کمک درسی برگزار کند؛ این کلاس ها با توجه به شرایطی شیوع کرونا تنها برای دانش اموزان نهم و دوازدهم که امتحانات نهایی دارند برگزار می شوند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید هاشم رضوانفر اهواز با بیان اینکه سعی شده با همکاری برخی از معلمان ساکن در کوی حصیرآباد این کلاس ها برگزار شوند افزود: عمده تمرکز ما بر فعالیت علمی است بنابراین ضرورت دارد که توجه ویژه ای به موضوع تحصیل دانش آموزان کنیم، به ویژه در شرایطی که شیوع کرونا و آموزش تحصیلی منجر به افت تحصیلی برخی از دانش آموزان شده است.

 

وی با بیان اینکه برنامه های تابستانه این کانون نیز همانند سال گذشته با محوریت فضای مجازی برگزار می شوند اضافه کرد: از جمله کارهایی که در تابستان مدنظر است برگزاری کلاس های آموزشی و فرهنگی بوده همچنین سعی می شود با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی کلاس تکواندو را با تعداد 10 نفر از نونهالان در فضای باز مسجد ابوالفضل (ع) برگزار کنیم.

 

شهاوی در خصوص برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: از جمله برنامه هایی که در ماه مبارک رمضان با استقبال بسیار مطلوبی همراه شد طرح نذر خون در شب های قدر بود که بیش از 30 نفر از والدین اعضای این کانون در این طرح شرکت داشتند.

 

کد خبر 1057644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha