افزایش ۲ برابری حوزه های امتحانی پایه نهم و دوازدهم با هدف مقابله با کرونا

قاسمی با اشاره به اهمیت اجرای دستورالعمل های بهداشتی گفت: حوزه های امتحانی پایه نهم و دوازدهم با هدف مقابله با کرونا تا ۲ برابر افزایش پیدا کرد.

« سالار قاسمی» با اشاره به اهمیت قوانین و مقررات معین شده به منظور برپایی آزمون های نهایی مقطع نهم و دوازدهم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: به منظور اجرای بهتر آزمون نهایی در مقطع نهم و دوازدهم حوزه های امتحانی تا ۲ برابر افزایش پیدا کرده است. 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: با اقدامات صورت گرفته ۹۰ حوزه امتحانی برای برپایی امتحانات پایه دوازدهم در نظر گرفته شده بود که در مجموع کل استان با توجه به وضعیت شیوع کرونا ۱۸۰ حوزه برای برپایی امتحانات پایه دوازدهم اختصاص یافت. 

 

وی با اشاره به اهمیت ۳۵ هزار و ۵۰۰ دانش آموزی که در امتحانات پایه دوازدهم طی سال جاری شرکت می کنند بیان کرد: این اطمینان به خانواده ها داده می شود که نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و قوانین بهداشتی اقدامات موثری انجام شود. 

 

وی اظهار کرد: پایه های نهم و دوازدهم به عنوان سال های مهم تحصیلی محسوب می شوند که مبتنی بر آن باید امتحانات تحصیلی این سال ها به صورت حضوری انجام شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: امتحانات نهایی از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۲ خرداد سال جاری است؛ انتظار می رود همکاری خانواده را نیز در رفت و آمد فرزندانشان در طول ایام امتحانات داشته باشیم. 

 

 

کد خبر 1057663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha