تامین ۲۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی از سوی کانون «شهید رحمانیان» ویژه خانواده های کم بضاعت

ترابفرد گفت: به همت کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و میان خانواده های کم بضاعت و محروم محله توزیع شد.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به فعالیت های خیرخواهانه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، طرح های مختلف در راستای خدمات رسانی به اقشار کم بضاعت جامعه به همت این کانون فرهنگی و هنری انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)»، افزود: در جدیدترین مرحله از این طرح که در روزهای اخیر انجام شد، تعداد 200 بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و برای توزیع میان خانواده های محروم آماده سازی شد.

 

وی بیان کرد: برای تهیه هر بسته معیشتی و بهداشتی 280 هزار تومان هزینه شد که در مجموع برای 200 بسته هزینه ای افزون بر 56 میلیون تومان صرف شده است.

 

ترابفرد با اشاره به اینکه تامین هزینه این مرحله از طرح «کمک مومنانه» به همت خیران و نیکوکاران محله انجام شده است، عنوان کرد: این طرح به همت مرکز خیریه «جواد الائمه (ع)» کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» با همکاری و حمایت داروخانه «حسینی» جهرم انجام شده است.

 

وی به محتوای بسته ها اشاره کرد و گفت: این بسته ها شامل اقلام مورد نیاز خانواده ها همچون، برنج، گوشت، ماکارونی، نخود، شکر، روغن، مواد ضد عفونی کننده دست و ماسک بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» با قدردانی از عوامل همکار در برگزاری مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» در این کانون فرهنگی و هنری، عنوان کرد: در ماه رمضان نیز به همت مرکز خیریه «جواد الائمه» تعداد 200 بسته مواد غذایی تهیه و میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

 

ترابفرد در پایان گفت: بسته های معیشتی میان افرادی تقسیم شده که پیش از این از سوی کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» و مرکز خیریه «جوادالائمه» شناسایی شده اند.

 

کد خبر 1057767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha