تهیه و توزیع ۷۵ بسته معیشتی بین نیازمندان توسط کانون انصار المهدی (عج)

جعفری گفت: کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) با همکاری هیئت امنای مسجد صاحب الزمان (عج) گوجان در راستای اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، ۷۵ بسته معیشتی را بین اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع کردند.

«فاطمه جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) با همکاری هیئت امنای مسجد صاحب الزمان (عج) گوجان در راستای اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، ۷۵ بسته معیشتی را بین اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) گوجان از شهرستان فارسان ادامه داد: این بسته های معیشتی شامل اقلامی مثل برنج، ماکارونی، حبوبات، روغن و رب گوجه فرنگی بوده و هرکدام در حدود ۴۰۰ هزار تومان ارزش دارند.

 

به گفته وی این بسته‌های معیشتی توسط کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) با همکاری هیئت امنای مسجد صاحب الزمان (عج) گوجان تهیه شده که به دست نیازمندانی که از قبل شناسایی شده اند می رسد.

 

جعفری با اشاره به فعالیت های گسترده کانون انصار المهدی (عج) گوجان افزود: در کنار کمک‌های مؤمنانه، طبخ و توزیع غذای گرم، بسته های گوشت متبرک قربانی، نذر قربانی و توزیع اقلام بهداشتی از جمله فعالیت های کانون انصار المهدی (عج) گوجان در ماه مبارک رمضان بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) گوجان از شهرستان فارسان ادامه داد: با شیوع کرونا کمک مومنانه با هدف کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر آغاز و همچنان ادامه دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری و تاکید بر ادامه کمک مومنانه، کمک به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در قالب کمک های مومنانه ادامه دارد.

 

کد خبر 1057769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha