۱۵ مرکز در خراسان جنوبی آماده خرید تضمینی گندم

ضیائیان احمدی گفت: ۱۵ مرکز در خراسان جنوبی آماده خرید تضمینی گندم با قیمت مصوب کیلویی پنج هزار تومان هستند و پیش بینی می شود امسال ۱۴ هزار تُن گندم از کشاورزان استان خریداری شود.

«وحید ضیائیان احمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: خرید تضمینی گندم از کشاورزان خراسان جنوبی از اواسط اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

 

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه هر کیلوگرم گندم با قیمت پنج هزار تومان از کشاورزان خریداری می شود، افزود: 15 مرکز در 9 شهرستان خراسان جنوبی و 2 انبار مکانیزه در بیرجند و قاین آماده خریداری گندم از کشاورزان با قیمت مصوب هستند.

 

وی در ادامه بیان کرد: این مراکز از ساعت 7 صبح تا 17 عصر به روی کشاورزان باز هستند و پیش بینی می شود که امسال 14 هزار تُن گندم از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شود.

 

ضیائیان احمدی در ادامه گفت: سال گذشته 13 هزار و 938 تُن گندم توسط تشکل های تعاون روستایی استان خریداری شد و مطالبات گندمکاران استان به طور کامل پرداخت شده است.

 

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی در پایان اظهار کرد: بیشترین گندم خریداری شده در سال گذشته مربوط به شهرستان های طبس 2هزار و 194 تُن، بشرویه 2 هزار و 54 تُن و سربیشه یک هزار و 890 تُن گندم بوده است.

کد خبر 1057770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha