روحانیون نباید اجازه دهند تفکرات افراطی رشد کند

محمدی، گفت: روحانیون نباید اجازه دهند تفکرات افراطی در این منطقه رشد وگسترش پیدا کند و تنها با روشنگری، نقش آفرینی و فعالیت میسر می شود.

احمد محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ما باید قدردان نظام و حاکمیت اسلامی باشیم، ما در سایه این نظام امورات مذهبی و دینی خود را انجام می دهیم و در نشر عقاید خود آزاد هستیم ومسئولان برای رونق وتوسعه این مهم در ۴دهه گذشته آن را به اثبات رسانده اند.

جانشین اهل سنت در کرمانشاه افزود: درعملیات انفال بیش از ۳۰۰۰ مسجد را درمناطق کرد نشین تخریب و۱۸۲هزار کرد را قتل عام  کردندو در جنایت حمله شیمیائی به شهر حلبچه ۵۰۰۰هزار انسان بیگناه را قتل عام که تنها کشوری که این جنایت را به تمام دنیا مخابره و در محافل بین المللی ازمردم مظلوم کرد دفاع کرد ایران اسلامی بود.

 

وی تصریح کرد: در طول ۸سال جنگ تحمیلی تنها پناهگاه وحامی میلیون ها کرد که به کرات مورد تهدید این رژیم قرار گرفتند وآن راشاهد بودیم مردم و مسئولان جمهوری اسلامی بودند که آنها را با آغوش باز تکریم کردند.

 

جانشین دفتر نمایندگی امور  اهل سنت در کرمانشاه اظهار کرد: متاسفانه دو دستگی بین جهان اسلام باعث شده در چند روز گذشته رژیم صهیونیستی حملات زیادی به مردم بی پناه غزه داشته باشد و فقط در یک شب ودر یک ساعت ۱۰۰ بار غزه رابمباران کند. گرچه نیروهای مقاومت به این جنایت پاسخ کوبنده داده اند .

 

محمدی گفت: شورای روحانیت وافتاء ضمن اینکه باید عامل وحدت وانسجام وبرادری باید باشند از هرگونه فتاوا که باعث شود وحدت وتقریب را خدشه دار کند بایستی موضع گیری کنند چرا که تشتط وتفرفه نقشه دشمن است وبه نفع مانیست .
 

کد خبر 1057790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha