حضور پرشور دانشجویان بسیجی فارس در بیست و ششمین دوره «طرح ولایت»

یوسفی گفت: بیست و ششمین دوره «طرح ولایت» به عنوان یک دوره معرفتی در سال جاری مورد استقبال پرشور دانشگاه های استان فارس قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی»، امروز (سه شنبه 28 اردیبهشت) با اشاره به حضور بیش از 2 هزار دانشجوی بسیجی فارس در دوره آموزش مبانی اندیشه اسلامی در جمع خبرنگاران که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: 2 هزار و 200 دانشجوی بسیجی استان فارس در دوره «طرح ولایت دانشجویی» در تابستان امسال شرکت خواهند کرد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس افزود: بیست و ششمین دوره «طرح ولایت» به عنوان یک دوره معرفتی در سال جاری مورد استقبال پرشور دانشگاه های استان فارس قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: شرکت در دوره «طرح ولایت» بر زندگی فردی و اجتماعی دانشجویان و جهت دهی فکری برای 40 سال آینده زندگی  آنها اثر می گذارد.

یوسفی تصریح کرد: خدا شناسی، انسان شناسی، فلسفه اخلاق، معرفت شناسی،فلسفه سیاست، فلسفه حقوق و ... از سر فصل های بیست و ششمین دوره «طرح کشوری ولایت» است.

«کاظم اسماعیل شعار» نیز گفت: ثبت نام در طرح ولایت دانشجویی از ۲۵ فروردین آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ادامه خواهد یافت و دانشجویان علاقمند می تواندد برای ثبت نام به سایت tvelayat.ir  مراجعه کنند.

مسئول رشد و کادر سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس اعلام کرد: این دوره 40 روز در مشهد مقدس و با رعایت دقیق آئین نامه های بهداشتی مقابله با کرونا در تابستان امسال برگزار خواهد شد.

کد خبر 1057809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha