سوق دادن برنامه‌های قرآنی به سمت مساجد موجب اجرای برنامه‌‌های عامه پسند می‌شود

عبیدالله رستمی گفت: سوق دادن برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و هنری به سمت مساجد و به صورت محله محور موجب اجرای برنامه‌‌های عامه پسند می‌شود که مردم خودشان برگزار کننده و مجری این برنامه‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در دیدار با معاون بسیج مساجد و محلات سپاه بیت‌المقدس کردستان با تشریح بندهای تفاهمنامه همکاری سپاه بیت المقدس با ستاد فهما کردستان با اشاره به همکاری و هم‌افزایی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات گفت: زمینه این همکاری با انعقاد تفاهمنامه‌ای فراهم شده است که امیدواریم شاهد اجرای هر چه بیشتر مفاد این تفاهمنامه باشیم.

 

وی اظهار کرد: از صدر اسلام تا به امروز، مسجد به عنوان پایگاه مورد وثوق و مورد احترام مردم بوده است.

 

وی با تاکید بر اینکه نگاه مردمی باید در مسجد جاری و ساری باشد، عنوان کرد: سوق دادن برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و هنری به سمت مساجد و به صورت محله محور موجب اجرای برنامه‌‌های عامه پسند می‌شود که مردم خودشان برگزار کننده و مجری این برنامه‌ها هستند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان این نکته که اگر که مردم پای کار باشند، امور به نحوه احسن تری پیش خواهد رفت، اضافه کرد: مردم نیازهای مخاطبین خود رابهتر و بیشتر می شناسند و وظیفه مسئولین حمایت از برنامه‌های مردم محور است.

 

رستمی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مساجد بیان کرد: پتانسیل فوق العاده‌ای در حوزه مساجد وجود دارد و می‌توان بیشتر مسائل، مشکلات و آسیب‌های جامعه را در مساجد حل و فصل کرد و در حال حاضر به خاطر ویروس کرونا می‌توان با بهره‌مندی از ظرفیت فضای مجازی برنامه‌ها و فعالیت‌های را در این فضا پیش برد.

کد خبر 1057817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha