تلاش ادارات متولی مسجد باید به احیای کارکردهای مساجد در محلات ختم شود

کامل گلباغی عنوان کرد: تمام تلاش ادارات متولی مسجد باید به احیای کارکردهای مساجد در محلات ختم شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به تفاهمنامه همکاری ستاد فهما و معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار کرد: مساجد جایگاه ارزنده‌ای نزد همه مسلمانان دارد و باید تمام تلاش ادارات متولی مسجد باید به احیای کارکردهای مساجد در محلات ختم شود.

 

وی افزود: تفاهم‌نامه همکاری ستاد فهما و معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به امضا رسیده است.

 

وی خاطرنشان کرد: این تفاهمنامه با توجه به ضرورت هم‌افزایی و همکاری هرچه بیشتر دو نهاد انقلابی و به منظور برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند با هدف جاذبه‌آفرینی منعقد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان یادآور شد: تقویت و پرورش ایده‌های خلاقانه، رشد و تحول در راستای جذب حداکثری قشر جوان و نوجوان به مساجد و همچنین حمایت از مجموعه جهادی و خودجوش محله محور از اهداف انعقاد تفاهمنامه همکاری با بسیج مساجد استان است.

 

وی بیان کرد: هدف این تفاهم‌نامه بهره‌گیری از ظرفیت و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به منظور انجام طرح‌ها و برنامه‌های مشترک و پرهیز از موازی‌کاری و تقسیم کار در راستای مأموریت بسیج مساجد و محلات و کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد و افزایش تأثیرگذاری و جریان‌سازی در جامعه هدف مخاطبان در چارچوب تعیین‌شده است.

کد خبر 1057825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha