دفاع از مظلوم جزیی از آموزه پیشوایان دینی ماست

حجت الاسلام استوارمیمندی گفت: تجمع مردم شیراز برای دفاع از فلسطین نشان می دهد که پیروان مکتب حضرت امیرالمومنین علی (ع) از مظلومیت مسلمین دفاع حمایت می کنند چرا که دفاع از مظلوم جزیی از آموزه پیشوایان دینی ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد استوارمیمندی»، امروز (سه شنبه ۲۸ اردیبهشت) در مراسم تجمع طلاب و روحانیون شیراز در محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی که در مسجد «شهدا» (نو) شیراز برگزار شد، گفت: صهیونیست ها حرکتی جنون آمیز انجام می دهند و اجتماع مردم شیراز نمادی از همبستگی مردم ایران با آرمان قدس و نماد پیمان 43 ساله مردم ایران با جریان مقاومت در منطقه است.

مدیر حوزه های علمیه فارس با یادآوری این مطلب که اگر می بینید کینه انقلاب را به دل دارند و هرازگاهی ضربه می زنند به این خاطر است خواب آنها آشفته شده است، افزود: آنها با حرکت های وحشیانه پایه های حکومت خود را لرزان تر می کنند و این به خاطر آنست که آنان آینده ای برای رژیم خود متصور نیستند.

وی با اشاره به اینکه امروز ما شاهد هتک حرمت به قدس شریف هستیم، این روزها هتک حرمت به قبله اول مسلمین توسط صهیونیست ها انجام می شود، اظهار کرد: در این روزها شاهد قتل عام مسلمانانی هستیم که در خط اول مبارزه با صهیونیست ها فعالیت می کنند و حرکت امروز شما مردم شیراز، تجلی حقیقت طلبی دفاع از مظلوم است.

حجت الاسلام استوارمیمندی با تاکید بر اینکه ایادی استکبار چند روز پیش دختران روزه دار مسلمانی که گناهی جز محبت به اسلام نداشتند، را به شهادت رساندند، آنان در خون خود غلتیدن و قطعه قطعه شدند، تاکید کرد: حضور شما نشان می‌دهد پیروان مکتب حضرت امیرالمومنین علی (ع) از مظلومیت مسلمین دفاع، برای آنان گریه و اعلام حمایت می کنند چرا که دفاع از مظلوم جزیی از آموزه پیشوایان دینی ماست.

وی با اشاره به اینکه تجمع مردم، علما، روحانیون و اساتید حوزه علمیه شیراز در حمایت از مردم فلسطین است، افزود: حضور شما در این زمان، خروش علیه ظلم و ستم زمانه است و این تجمع تجلی حمایت از مردمی است که مبتلا به ظلم استکبار شده اند.

این روحانی اظهار کرد: از سال 1949 که رژیم صهیونیستی ایجاد شد، آنچه که دنیا شاهد بوده جز کودک کشی، ظلم و تعدی و دون صفتی نبوده است و رهاورد رژیم صهیونیستی بهم خوردن آرامش منطقه غرب آسیا بود و ننگ این دولت جعلی چیزی جز تفرقه در پی نداشته است.

حجت الاسلام استوار افزود: در سال 1979 انقلاب شکوهمند اسلامی شکل گرفت حدود 30 سال از عمر این رژیم گذشته بود در این مدت آرزوهایی دستبند و آرمام از نیل تا فرات خوابی بود که داشت تعبیر می شد
آرمان و آرزوی تسلط بر ثروت های این عالم که جز ثروتمندترین نقاط جهان است در حال روی دادن بود، استعمارگران که با ابزارِ اسرائیل برای پیشبرد اهداف خود حرکت می کردند اما انقلاب اسلامی و مردمی ایران به رهبری علما و مرجعیت شیعه باعث شد تا خواب آنها آشفته شود، خوابی که قریب به تعبیر و آرزوی آنان هم به تحقق نزدیک بود، برای همین است که کینه انقلاب را به دل دارند.

 

کد خبر 1057838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha