انجمن ‌های کتاب شهرستان‌ های فارس در جشنواره ‌های جام باشگاه‌ های کتابخوانی نقش موثر دارند

رضایی گفت: انجمن ‌های کتاب شهرستان‌ های فارس در بسترسازی برای شرکت در جشنواره ‌های جام باشگاه‌ های کتابخوانی، پایتختی کتاب، روستاها و عشایر دوستدار کتاب و ... نقش مهمی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جمشید رضایی»، امروز (سه شنبه 28 اردیبهشت) در نشست با خبرنگاران که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: نخستین وبینار آموزشی کشوری جام باشگاه‌ های کتابخوانی کشور با حضور روسای انجمن کتاب شهرستان‌های استان فارس برگزار شد.

رئیس انجمن کتاب استان فارس افزود: انجمن ‌های کتاب شهرستان‌ های فارس با هدف سامان دهی و فرهنگ‌ سازی کتابخوانی در تمامی شهرستان‌ های فارس راه‌ اندازی شده و این انجمن در بسترسازی برای شرکت در جشنواره ‌های جام باشگاه‌ های کتابخوانی، پایتختی کتاب، مروجین کتابخوانی، روستاها و عشایر دوستدار کتاب و ... نقش مهمی دارد.

وی اضافه کرد: گروه‌های مطالعاتی کودک و نوجوانی که در جام باشگاه‌های کتابخوانی ثبت نام کنند از تخفیف خرید کتاب برخوردار خواهند شد و تخفیف 50 درصدی از سه هزار کتاب برتر جشنواره برخوردار می شوند.

رضایی اعلام کرد: خرید کتاب از طریق نرم‌ افزارهای «تاقچه و دانی» تا70 درصد تخفیف دارد و کتابفروشی ‌هایی که در این جشنواره شرکت می کنند از امتیازات و تسهیلات جشنواره بهره مند می شوند.

خاطر نشان می شود، علاقمندان می توانند برای آشنایی با این جشنواره، ثبت باشگاه و دیدن فهرست 3سه هزار کتاب برتری که جشنواره با تخفیف 50 درصدی برای اعضای باشگاه‌ها شناسانده است به سامانه  bookpromotion.ir مراجعه کنند.

کد خبر 1057849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha