گروه های مطالبه گر در عرصه امر به معروف و نهی از منکر حمایت شوند

نیک روش حمایت از گروه‌های مطالبه گر را از وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: حاکمیت باید عامران به معروف و ناهیان از منکر را حمایت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «محمدجواد نیک روش» عصر امروز(سه شنبه، ۲۸ اردیبهشت) در همایش « مردم، دادستان مردم» با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید به عنوان یک فریضه الهی به جا آورده شود گفت: حاکمیت و دستگاه‌های نظارتی و مردم باید در این زمینه نقش آفرینی کنند. 

 

رییس بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: باید ستاد امر به معروف و نهی از منکر را راه اندازی و به گروه های مطالبه گر کمک کنیم.

 


وی یاد آور شد: اگر امر به معروف و نهی از منکر از مسلمانان به صورت جمعی انجام شود قدرت، قوت و اثرگذاری بیشتری در بین مردم خواهد داشت.

 

نیک روش گفت: حوزه امربه معروف و نهی از منکر‌ حوزه وسیعی است و در هر سازمان و منطقه‌ای باید فراگیر شود و راهی جز تخصص‌گرایی نداریم. 

 

وی حمایت از گروه‌های مطالبه گر را از وظایف ستاد امر به معروف دانست و افزود: باید موانع را برطرف و زیرساخت‌ها را فراهم ساخت و این وظیفه برعهده حاکمیت است که آمران به معروف و ناهیان از منکر را حمایت کند.

 

نیک روش با تاکید بر اینکه گروه‌های مطالبه‌گر می‌توانند قدرت را به مردم بازگردانند خاطرنشان ساخت: یکی از روش‌های بازگرداندن قدرت به مردم ترویج اصل امر به معروف و نهی از منکر است و این ممکن نیست مگر اینکه تمام دستگاه‌ها در کنار هم دیگر قرار گیرند.

کد خبر 1057893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha