فرمانده جدید لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه‌ فرماندهان سابق و جدید لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مراسم تکریم و معارفه‌ فرماندهان سابق و جدید لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان امروز با حضور جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد.

بنابر این گزارش، در این مراسم از خدمات امیر سرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی قدردانی و امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی به عنوان فرمانده جدید لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمد علی آل هاشم» در این مراسم اظهار داشت: امیر میرزایی یک فرمانده توانمند، ولایی، مدیر و مدبر بودند و مردم و مسوولان آذربایجان هیچ وقت خدمات این فرمانده عزیز را فراموش نخواهند کرد.

امام جمعه تبریز در مورد با فرمانده جدید لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان نیز گفت: من از زمان لشکر ۲۸ توفیق آشنایی با امیر شفیعی را دارم و بعد ها که این فرمانده عزیز در یگان‌های مختلف از جمله در تیپ ۶۵ نیروهای مخصوص تهران حضور داشت و همه می‌دانیم که حضور در این تیپ مستلزم ورزیدگی و آمادگی رزمی بالا است.

وی ادامه داد: در نهایت نیز در تیپ ۲۵ حضور داشتند و به طور خلاصه می‌گویم امیرشفیعی فرماندهی نیست که پشت میز نشین باشد و همیشه در تحرک است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی وحدت بین نیروهای مسلح مستقر در استان را ستودنی خواند و افزود: همواره ما بین نیروهای مسلح استان اتحاد و همدلی ویژه ای وجود دارد به خصوص در قضیه قره باغ که بازهم تیپ ۲۵ واکنش سریع و تیپ ۱۱۶ قزوین به همراه توپخانه مراغه در کنار غیور مردان سپاه و مرزبانی نیروی انتطامی درخشیدند.

کد خبر 1057926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha