« حجاب» یکی از قوانین حکومت اسلامی است/ بی حجابی به خانواده آسیب می زند

اسلاملو با اشاره به اهمیت « حجاب» به عنوان یکی از قوانین حکومت اسلامی گفت: پیاده سازی قوانین مرتبط با حجاب به عنوان یکی از مولفه های حکومت اسلامی، مانع آسیب به کانون خانواده است.

« نعیمه اسلاملو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در قالب طرح گفتمانی با عنوان صریحانه گفت:  پیاده سازی قوانین مرتبط با حجاب به عنوان یکی از مولفه های حکومت اسلامی، مانع آسیب به کانون خانواده است. 

 

کارشناس حجاب و عفاف در خصوص این پرسش که چرا حجاب اختیاری نیست؟! افزود: تنها کشوری که داعیه حکومت اسلامی دارد ایران است از این رو یکی از قوانین آن نیز اجباری بودن امر « حجاب» و « عفاف» است. 

 

وی با اشاره به اینکه معیار ما برای تحقق حجاب و عفاف، اسلام است نه حکومت های دیگر کشورهای اسلامی اظهار کرد: الگو مردم ایران نیز کشورهای دیگر در امر حجاب نیست بلکه معارف دینی و الهی و سخنان تبیینی اهل بیت(ع) در خصوص حجاب است. 

 

وی ادامه داد: کشورهایی که « حجاب» در آن به عنوان قانون نیست با وجود اسلامی بودن شاهد بی بند و باری و از هم پاشیدن کانون خانواده هستند. 

 

مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری خیبر خاطرنشان کرد: « حجاب » یکی از قوانین و احکام حکومت اسلامی است و حکومت موظف است که برای آن قوانین معینی وضع کند. 

 

 

کد خبر 1057976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha