با تمام وجود در مذاکرات وین از دستاوردهای هسته ای مان دفاع می کنیم

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از دستاوردهای هسته ای اش عقب نشینی نخواهد کرد، گفت: با تمام وجود در مذاکرات وین از دستاوردهای هسته ای مان دفاع می کنیم.

مرتضی محمودوند در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مذاکرات وین گفت: آنچه که امروز دست جمهوری اسلامی ایران را در مذاکرات در وین باز کرده است توانمندی حوزه صنایع هسته ای ما است که به لطف خدا این توانمندی بازدارنده از نظر علمی در اختیار دانشمندان ما است و همین باعث شده است که در حوزه برجام 5+1 برای مذاکرات پیش قدم شود.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آنها برای همین برای مذاکرات پیش قدم شدند و طراحی هایی خودشان را دارند اما از دید ما باید این طراحی ها به سمتی برود که تمامی تحریم ها برداشته شود و صنعت هسته ای ما و توانمندی علمی دانشمندان ما همین راه را ادامه دهد.

 

وی تصریح کرد: 5+1 بداند که جمهوری اسلامی ایران از این توانمندی هسته ای به هیچ عنوان عقب نشینی نخواهد کرد و ما محکم ایستاده ایم. همه دنیا نیز می داند که جمهوری اسلامی ایران در بحث هسته ای به دنبال استفاده صلح آمیز است.

 

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما خوشبختانه توانمندی مان در حوزه هسته ای بازدارنده است و نیازی به مسایل مخرب هسته ای و نظامی نداریم. این دستاورد علمی و مختص ملت ایران است و حاصل تلاش دانشمندان هسته ای و برومند ماست و با تمام توان از آن دفاع کنیم.

کد خبر 1057980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha