امتحانات نهایی دانش‌آموزان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است

بیتا گفت: امتحانات نهایی همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط دانش‌آموزان و عوامل اجرایی است.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با اشاره به آغاز امتحانات نهایی دانش‌آموزان اظهار کرد:  رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط دانش‌آموزان و عوامل اجرایی حوزه‌های اجرا مورد تاکید است.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن افزود: به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی، باید دانش‌آموزان از هرگونه اجتماع در کنار دوستان خود قبل و بعد از برگزاری آزمون در محل‌های مختلف حوزه برگزاری امتحانات اکیدا خودداری کنند.

 

وی با اشاره به اینکه اولیای دانش‌آموزان نیز از اجتماع در کنار هم پرهیز کنند گفت: با اعلام رنگ زرد کرونایی در شهرستان دانش‌آموزان نسبت به خودمراقبتی تلاش کنند.

 

بیتا تصریح کرد: دانش‌آموزان در تمام طول حضور برگزاری امتحانات حتما از ماسک استفاده کرده و رعایت اصول بهداشت فردی را نیز مورد توجه قرار دهند.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن در خصوص چینش صندلی‌ها در حوزه‌های امتحانی خاطرنشان کرد: قرار گرفتن صندلی‌ها به گونه‌ای است که فاصله ۲ متر بین امتحان‌دهندگان و چهار متر فضا برای هر دانش‌آموز رعایت شده است و قرار گرفتن مواد ضدعفونی کننده برای استفاده به خصوص ورودی‌ها و خروجی‌ها مورد تاکید بوده و تمامی دانش‌آموزان قبل از ورود دست‌های خود را ضدعفونی کنند.

 

کد خبر 1058011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha