ساخت فیلم و چاپ کتاب آیت الله حاج شیخ محمد کوهستانی کلید خورد

فلاح گفت: ساخت فیلم و چاپ کتاب آیت الله حاج شیخ محمد کوهستانی کلید خورد و تلاش داریم تا دی ماه امسال که زمان برگزاری اولین همایش ملی آیت الله حاج شیخ محمد کوهستانی(ره) در بهشهر برنامه ها با قوت اجرایی شود.

« مسعود فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: علما و بزرگان دینی ما از معارف حقیقی جامعه ما هستند که دانستن از زندگی و سیره و روش آنان ما را به سمت سعادت هدایت می کند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر افزود: تكريم و احترام نسبت به عالمان در فرهنگ دينی ما همواره بوده و وجود دارد و تلاش داریم تا با برگزاری اولین همایش ملی آیت الله حاج شیخ محمد کوهستانی(ره) در بهشهر نسل جدید را بیشتر از قبل با سیره و روش این عالم بزرگوار آشنا کنیم.

وی با اعلام اینکه ساخت فیلم زندگی آیت الله کوهستانی(ره)  در دستور کار است و کلید خورده است؛ خاطر نشان کرد: ساخت این فیلم از طریق سازمان سینمایی با مشارکت مرکز گسترش سینمایی مستند و تجربی، زندگی آیت الله کوهستانی را به تصویر کشیده و سیره عملی و علمی ایشان را برای عموم مردم منعکس خواهیم کرد.

 

فلاح گفت: ساخت فیلم و چاپ کتاب آیت الله حاج شیخ محمد کوهستانی کلید خورد و تلاش داریم تا دی ماه امسال که زمان برگزاری اولین همایش ملی آیت الله حاج شیخ محمد کوهستانی(ره) در بهشهر برنامه ها با قوت اجرایی شود.

 

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهشهر افزود: بسیار خرسندیم که میراث معنوی و علمی فاخر شرق مازندران را که در حق، تلالوی ویژه ای در استان و کشور داشته است را به تصویر کشیده و مردم عزیزمان را با وجوه این عالم بزرگوار آشنا می کنیم.

 

وی یادآور شد: در آخرین برنامه ریزی های انجام شده و جلسه انجمن مفاخر کنگره ملی آیت الله حاج شیخ محمد کوهستانی(ره)، در مورد مستندسازی و دیدار با علما و شاگردان آیت الله کوهستانی(ره) و چاپ کتاب و هماهنگی با حوزه‌های علمیه و آستان قدس برای پربارتر شدن این همایش رایزنی و تبادل نظر شد.

 

 

به گزارش شبستان، همایش و کنگره ملی آیت الله کوهستانی(ره) دی ماه 1400 با هدف صیانت از میراث معنوی بزرگان و فرزانگان مازندران، بهره گیری از معارف و اندیشه های این عارف و احیا و نشر آثار و دیدگاه این دانشمند بزرگ در شهرستان بهشهر استان مازندران برگزار می شود.

کد خبر 1058085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha