بررسی امکان تخصیص بسته اینترنت رایگان برای برگزاری مجازی تجمعات انتخابات

محدودیت های کرونایی باعث شده است تا تقاضا برای ارائه بسته های اینترنتی برای تبلیغات انتخاباتی داغ شود و در این راستا وزیر ارتباطات از امکان تخصیص بسته اینترنت رایگان برای برگزاری مجازی تجمعات انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، با نزدیک تر شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری و محدودیت هایی که شیوع بیماری کرونا برای تبلیغات انتخاباتی و برگزاری نشست ها و تجمع های انتخاباتی ایجاد کرده است بحث استفاده از فضای مجازی در این ایام داغ تر از قبل است و بسیاری هم خواهان حمایت های دولت در این زمینه با ارائه بسته های اینترنتی برای انجام فعالیت های تبلیغاتی شده اند.

 

در همین راستا وزیر کابینه دوازدهم درباره انتشار برخی خبرها مبنی بر ارائه اینترنت رایگان به کاندیداهای ریاست جمهوری، توضیح داد و گفت: در روزهای گذشته پیامک‌های بسیاری مبنی بر اینکه اگر می‌دانستیم به کاندیداها اینترنت رایگان داده می‌شود، نام‌نویسی می‌کردیم برای من ارسال شده است اما باید به این نکته دقت کرد که تخصیص اینترنت رایگان به کاندیداهای ریاست جمهوری به معنای ارائه بسته اینترنت رایگان مصرفی نیست.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: منظور ارائه بسته امکانات تبلیغاتی در فضای مجازی اعم از ارتباط ویژه با مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی داخلی، تسهیلات ارتباطی، خدمات صوت و تصویر فراگیر و.. است که به کاندیدهای تائید صلاحیت‌شده شورای نگهبان اختصاص پیدا می‌کند تا تمام کاندیداهای تاییدشده شورای نگهبان بتوانند در شیوع کرونا در فضایی عادلانه از ظرفیت‌های کمپین‌های فضای مجازی برای تشریح برنامه‌های خود استفاده کنند.

 

حال در تکمیل اخبار این حوزه وزیر ارتباطات از امکان تخصیص بسته اینترنت رایگان برای برگزاری مجازی تجمعات انتخابات خبر داد.

 

محمدجواد آذری جهرمی در توییتی اعلام کرد: کارگروه‌های ستادملی کرونا معتقدند که بجای برگزاری تجمعات انتخاباتی به شکل سنتی، از تجمعات مجازی استفاده شود.

 

وی افزود: تحقق این امر، به کاربران بسته‌های اینترنت رایگان داده شود. نظر شما چیست؟

 

یادآور می شود: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان دوره ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و دومین میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

 

در این دوره به دلیل شرایط همه گیری کرونا، به نظر می‌رسد تبلیغات میدانی و تجمعات انتخاباتی کمتر باشد و فضای مجازی نقش مهمی در تبلیغات بازی خواهد کرد.

کد خبر 1058105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha